Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

.
    Hur kommer det sig att den hänger fritt i luften?
    .
    Magneter eller UFOs som Kivirush undrade om en annan bild? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-26 20:05:09 följande:
    Nerfherder, jag frågade dig om chembomben !!!
    .
    Ja, när kommer ditt svar?

Hur förklarar du chembomben?
    .
    En kondensstrimma?  :lol::whoco5::lol:
    .
    Hur har den i så fall hamnat där mitt i rymden?
    .
    Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten, eller?
    .

Seså, strutsa inte nu... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    .

Svarar du inte, så har vi alla förstått att du själv inser att chemtrails är en realitet! :yes:;):yes:
    .
    Känns det jobbigt nu?

• Gudasänd
    Meh01 skrev 2014-11-26 21:14:39 följande:

1. Du kollade inte ens upp ifall det var ett fejkkonto.

2. Det står "a little windy" i hans videobeskrivning.

3. The Principle har visats på en biograf, fått 27 ynkliga omdömen.

4. Din dokumentär har inte vunnit några priser!

.
    1. Tog för givet att folk är ärliga, men tji fick man, precis vad som gäller dig...
    .
    2. Ingen lögn alls, då det för det första de facto var blåsigt enligt kameramannen (enligt honom själv inte extremt blåsigt) och dessutom kan det mycket väl ha varit väldigt blåsigt på höjden just där chemtrailplanet chemtrailade!
    .
    3. Lögn igen från din sida! 40 omdömen varav 21 omdömen gett filmen absolut högsta betyg, en andel som ytterst få filmer i världshistorien mäktat med!
    The Principle är en succé!

4. Din lögnare! Du fick ju källor på att den vunnit priser, vilket du väljer att blunda för! Sluta upp ditt trams!
    .
    Din trovärdighet är härmed noll, totalt i botten!

.
    En tidigare regeringsanställd talar ut om Chemtrails-projektet, detta får ni inte missa:
    .

.

Detta kommer blånekas av våra desinformatörer här, var så säkra! :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-26 22:28:33 följande:
    Det kallas cirrusmoln. Har inget med sk chemtrails att göra.
    .
    Du vet ju själv och har säkert med egna ögon också sett hundratals gånger dina chemtrails du dumpat på oss (ja, du har ju faktiskt erkänt dina feta ihållande strimmor som vänder en vacker molnfri dag till en himmel täckt av chemdis), bredda sig och täcka hela himlen för att sen skapa dessa konstgjorda dismoln av chemtrailsen, chemtrailcirrus, som hjälper till att blocka solen som ju är syftet med era chems!
    .

Kan du förklara för oss vad du ser på denna bild?
    .

.
    Nerfherder / Meh01 duckar och strutsar räddhågset för frågan nämligen... :evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd
    Meh01 skrev 2014-11-26 22:41:31 följande:

1. Precis som du tar för givet att alla dina så kallade källor du har om så kallade chemtrails är ärliga! Vet du vilka mer som tror på allt de läser på internet? Sjuåringar! 

2. Det var de facto lite blåsigt enligt kameramannen. Orden väldigt blåsigt har du dragit ur din förvirrade bakdel, UTAN GRUND! Du är med andra ord bevisad som en desinformatör ännu en gång!  Du sprider din lögnaktiga dynga med ont uppsåt, det finns det inga tvivel om! 

3. Det var alltså bara 21? Ännu mer tragiskt med andra ord!!!   Dina små nummer är fortfarande ingen som helst grund för att den skulle ha varit en succé. Du bara fyller på med mer bevis på att du är fullkomligt vanföreställd.  21 subjektiva omdömen? Tillåt mig gapskratta i ditt desperata ansikte.  

4. Kallar du det källor, din patetiska lögnare? Visa mig vilka awards den har vunnit. Ser fram emot svaret med stor spänning - för svaret är INGA, NOLL, NADA, ZILCHO! Du har noll koll, så bara ge upp och återgå till ditt bajsluktande luftslott!

.
    1. Du verkar själv tillhöra 7-årings kategorin med dina tantrums...
    .
    2. Som sagt, du har inte motbevisat mig att det blåste mycket där det chemtrailades!
    .
    3. Du har redan fått bevis för att filmen gjort braksuccé, men som du i vanlig förnekar-ordning (som en trotsig unge) blundar för...
    .
    4. Bara att kolla in länkarna, vilket du ju tydligen aldrig gör...

.
    Här bjuder jag dig på kraftigt HAARP:ade Chemtrails från Heidelberg i Tyskland, avslöjade på film för ett par månader sedan. Du kommer säkert inte gilla chemtrailsen jag här avslöjar, men musiken kommer du kanske gilla:
    .

.
    Kommentar?
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-26 22:46:28 följande:
    Nix, det förekommer lika många k-strimmor alla dagar eftersom det har med luftfuktigheten att göra. Vissa flygbolag flyger färre turer på helger ofta. Mängden strimmor har med mängden plan att göra såklart.
    .
    Jag har då ALDRIG sett några chemtrails filmade på en söndag, då det ju logiskt sett ändå borde fotas mer då folk är lediga, men icke, och det är uppenbarligen därför man inte chemtrailar på söndagar, just för att folk då har mer tid för att se och filma skiten ni släpper ut... :evilgrin39:
    .
    Slutsats?
    .
    Nej, det sprutas inga chemtrails på söndagar!  :no::no::no:
  • Gudasänd

.

Bond-film nummer 11, Moonraker, från 1979 börjar nu!
    .
    Spana efter flygplansstrimmor (chemtrails), lovar att ni inte kommer se ett endaste chemtrail ikväll heller, eftersom det ju var först kring 1997 som man började chemtraila oss systematiskt... Cool

• Gudasänd

.
    Bond-filmerna utgör ett fantastiskt tidsdokument just för Chemtrails, eftersom filmerna producerats ända sedan tidigt 60-tal fram till nutid!
    .
    Vi är alltså just nu framme vid film nummer 11, och från de tidigare 10 filmerna, så är den enda lilla flygplansstrimma som setts från film nummer 7, Diamantfeber 1971, vilket ger oss en entydig bild att Chemtrails inte var något som man systematiskt sysslade med, som man gjort intensivt de senaste 15 åren!
    .
    Det ska bli verkligt intressant att följa Bond-filmerna från och med nummer 19, Världen räcker inte till, 1999, då det bör dyka upp Chemtrails på himlen... ;)

.

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-26 23:01:17 följande:
    Lite kondens bara.

Förresten så besprutas området där du bor tungt nattetid, speciellt över ditt hus, sedan en tid. Jag tyckte det behövdes bl.a för att öka effekten av mindcontrol där.
    .
    Mindcontrol?

.
    Så era chemtrails har den egenskapen också, mindcontrol?.
    .
    Området där jag bor?
    .
    Och det området heter?
    .

.

LITE KONDENS BARA?  :lol::whoco5::lol:
    .
    Förklara för oss då hur din kondens hamnade där plötsligt mitt i rymden?
    .
    Från vilken del av flygplanskroppen?
    .
    Dra en vals denna gång som är lite mer trovärdig... :p
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!