Inlägg från: lifebringr |Visa alla inlägg
  • lifebringr

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

EXTRA EXTRA!

Den amerikanska domstolen har lagt ner sin granskning pga att det fanns inga SPÅR av bevis! 

Foliehatträffen i stockholm 2016 är därför inställd! *

* = Tills något nytt aprilskämt tas på allvar allvar av någon vilsen foliehatt

• lifebringr

All tid och energi som Gudaspam använt till sin propaganda och verkligen gett resultat.

NOLL är också ett resultat!

• lifebringr
    Nerfherder skrev 2015-06-06 14:03:11 följande:
    Gudasänd är som en repig skiva. Börja om från början... oj jag glömde visst var jag var. Börja om.... ähh jag postar gammal skit jag aldrig har postat förut. Alltid övertygar det någon... ähhh  börja om från början....

PRECIS som en repig skiva!!!

Sinnessjukdom har definierats som 'att göra samma sak på samma sätt och förvänta sig ett annat resultat'.” – Brian Tracy 

• lifebringr
    Gudasänd skrev 2015-06-12 01:15:28 följande:
    "I'm a commercial pilot, retired 3 years ago from AA. We saw these planes all the time in fact whatever they were spraying was reflective enough to screw with our radar. We could see these trails on the radar and would increase altitude to avoid them. The planes never had their transponders on and were not on the same channels we were on. Our contrails dissipate within minutes. So these trails these planes leave seem to last for hours. So my question is what were these planes emitting? As a commercial pilot with over 10,000 hours these are not contrails. Also none of the planes I saw were commercial planes, they were all unmarked and appeared more often than not to be KC-10's or KC-135s."

VILKET ÅTERIGEN GER BELÄGG FÖR ATT DET ÄR FRÅGAN OM MILITÄRA PLAN - "IPSE DIXIT" KÖR VÄL CIVILA PLAN...

WOW! Din källkritik är enastående! Tack för dagens skratt! :D

• lifebringr
    Gudasänd skrev 2015-06-14 11:46:32 följande:
    NÅT KONDENSTROLL SOM BEHAGAR SVARA?
    hacki-hacki-hacki-skivan
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2015-06-15 20:08:53 följande:
    HUR SKA KONDENSTROLLEN FÖRKLARA DENNA TIDSLINJE?

WOW! NY SPAM!

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!