Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

kivirush skrev 2014-11-20 22:25:04 följande:
    Har redan berättat för dig om en Bond film med contrails. Och den kom 71. Vad jobbar du med?
    .
    Diamantfeber var den enda Bond-filmen som hade premiär 1971, vilken visades på TV4 igår, och icke ett endaste streck eller strimma på himlen i den filmen, så du måste ha misstagit dig rejält...
    .
    Måste vara riktigt jobbigt att leva som förnekare nu... Skrattande
  • Gudasänd

.
    CHEMTRAIL-GENERERAT MOLN - SJUKT !!!
    .

• Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-21 08:13:09 följande:
    Shelf cloud.

A shelf cloud is a low, horizontal wedge-shaped arcus cloud, associated with a thunderstorm gust front (or occasionally with a cold front, even in the absence of thunderstorms). Unlike a roll cloud, a shelf cloud is attached to the base of the parent cloud above it (usually a thunderstorm). Rising cloud motion often can be seen in the leading (outer) part of the shelf cloud, while the underside often appears turbulent, boiling, and wind-torn.
    .
    "Shelf cloud" var inte uppfunnet pre-1997
    (då chemtrailandet intensifierades), bara så du vet det...  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd

.
    På grund av alla nya skumma chemtrailmoln, så har NASA känt sig tvungna att bluffa och namnge nya moln, där chemtrailmolnen presenteras som naturliga:
    .

.
    :whoco5::whoco5::whoco5::whoco5::whoco5:
    .

Grova lögner presenteras nu i barnens skolböcker, där karakteristiska chemtrailmoln lanseras som naturliga moln, riktigt riktigt sjukt:
    .
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=831#.VB9NQxbp95E

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/nasa-cloud-charts.html
    .

.

:whoco5::whoco5::whoco5::whoco5::whoco5:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-21 09:43:03 följande:
    Jasså har du några som helst bevis för det påståendet? Och varför fortsätter du prata om chemtrails när du dyrt och heligt lovade mig att inte göra om jag kunde visa bilder på chemtrails pre 1997? Det har jag gjort minst 10ggr i drn här tråden. Tough luck gubben, du blir inte av med mig hur gärna du än vill.
    .
    Beviset är ju att du i den meteorologiska litteraturen helt enkelt inte hittar detta namn pre-1997... :boxing::boxing::boxing:
    .

Allt du har kunnat fixa här under tre månaders tid, vad gäller Chemtrails pre-1997, är den där krigsbilden från 1943, som dessutom har visat sig vara manipulerad, vilket bekräftar det jag säger, ni förnekare är därmed fullständigt förnedrade!
    .
    Känns det inte lite pinsamt att tvingas medge att detta med systematiskt chemtrailande är något som tillhör åren efter 1997, då vi systematiskt började bli chemtrailade!
    .
    Tycker inte du också att det är väldigt intressant att chemtrailandet mest sker i NATO-länderna och dess allierade?
    .
    Kommentar på det, tack!
    .

Du har hittat bilder på Chemtrails, pre-1997, minst 10 ggr?

ERKÄNNER DU ALLTSÅ ATT CHEMTRAILS FINNS !!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
    .
    Tack, denna värdefulla text från dig har jag nu sparat, tack! :beer:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-21 14:46:27 följande:
    En simpel felskrivning bjuder jag på.
    .
    Freudiansk felsägning...  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

• Gudasänd

.
    Chemtrailplan, 5 stycken, flyger i formation och chemtrailar över Austin, Texas:
    .

.
    Värsta jag nånsin sett... :w000t::w000t::w000t::w000t::w000t:
    .

Förnekare, vad säger ni om detta? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

• Gudasänd
    Meh01 skrev 2014-11-21 15:25:22 följande:
    Brukar du marijuana?
    .
    Strängeligen förbjudet inom Hare Krishna...
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!