Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-03 18:38:50 följande:
    .
    Jlhm, du vet mycket väl att det var Nerfherder jag svarade och inte larwain, det var nämligen "han" som grinade när det var dig jag anmält!
    .
    Sen att "ni" skriver var sitt inlägg här två minuter efter varann, tror du inte det förstärker folks misstankar?
    .
    SLUTA TROLLA !!! :rant:
    med "folks misstankar" menar du naturligtvis "Gudasänds" misstankar. Eftersom du är den enda på hela jordklotet som tror det.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:59:00 följande:
    .
    Varför pratar du med dig själv? :whoco5::whoco5::whoco5:
    .

Sedan, hur kommer det sig att du vägrar ge ett seriöst svar på detta?
    .

.

Vad är det som gör att du inte vill ta i detta med tång ens?
    .
    Låt höra... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Du Lilla gubben, jag har gett dig ett seriöst svar på den frågan. Minst lika seriöst som resten av ditt snick snack i den här tråden. Om du inte accepterar det, då är det DITT problem.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:09:26 följande:
    .
    Ge oss sekundangivelse var du ser chemtrailsen, tack!
    .
    Sedan så har vi ju redan berättat för dig, att det var vääldigt sporadiskt med chemtrailandet pre-1997, vilket bevisas av att av alla de tusentals filmer som gjorts pre-1997, så klarar du inte av att hitta mer än någon enstaka film med något enstaka chemtrail, vilket ju bevisar det jag hela tiden säger (du vet givetvis att jag har rätt, men du måste ju göra ditt jobb, den desinformatör du är), att chemtrailandet var ytterst sällsynt pre-1997!
    .
    Okej? :yes::yes::yes::yes::yes:
    Ah desinformatör! Det gamla tricket när inget annat funkar! Enstaka filmer, hahaha du är fööööör rolig. Det märks att du inte vet vad du snackar om då du hela tiden anklagar folk för än det ena, än det andra. 
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:12:40 följande:
    .
    Du sa att jag gått upp i rök här, när jag efterfrågar dig var strimman kommer ifrån och varför:
    .

.

Varför klarar du inte av att ge ett seriöst svar på detta?
    .
    Varför strutsar du? Cool
    Det är ett moln. Du vet såna där vita fluffar som man ser på himlen på sommaren. Ett sånt. Men jag kanske ska ta och ta hela den naturvetenskapliga förklaringen på vad ett moln är, så att du fattar en gång för allla!!!
  • Nerfherder
    Gudasänd är desperat, alla blir anklagade till höger och vänster. Konstigt att inte jag anklagade hans enda följare för att vara multikonto till Gudasänd...
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:21:12 följande:
    Hur kommer det sig att det hamnade där efter chem-explosionen från militärplanet du såg och hörde? :boxing::boxing::boxing:
    .
    Du ser i syne.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 19:41:47 följande:
    .
    Brittiska regeringen medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk och kemisk krigföring via chemtrails:
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    Visst, jag kan också lägga upp en youtube video med text utan några som helst hänvisningar. Det blir inte bevis för den saken. 
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!