Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

jlhm skrev 2014-12-03 14:36:53 följande:

GS, vilken tabell påvisar att flygtrafiken har minskat?

Har kollat samtliga tabeller och den enda som visar en nedgång är flygtrafiken för avgående och ankommande frakt och post, tabell 4.7 vilket INTE visar att den totala flygtrafiken skulle ha minskat.

Gudasänd: har du åkt i ett flygplan, någon enda gång?
  • Nerfherder

Elller så kan man ju spamma vidare som om ingenting hade hänt. Typiskt trollbeteende från den mest oärliga, lögnaktiga debattör jag någonsin haft onöjet att prata med.

• Nerfherder
    radwanska skrev 2014-12-03 15:19:05 följande:

Har inte följt diskussionen men visst Gudasänd har ju helt rätt i att detta är ett globalt projekt som går under några olika namn:

geo-engineering
    solar radiation management
    climate control

Ta och googla på dessa fraser och se hur många miljoner träffar ni får.

Så sanningshalten i ett ämne beror alltså på hur många träffar man får på google. Ok. Testa att söka på, UFO, månlandningen, Palmemordet. Eller Sverige vm 1958.
  • Nerfherder
    radwanska skrev 2014-12-03 16:25:58 följande:

Menar att månlandningen eller Palmemordet inte ägt rum eller? :P

Existensen av dessa program SRM /geo-engineering: Det är lite att stoppa huvudet i sanden tycker jag om man inte ser att himlen är väldigt "speciell" visa dagar och normal andra.

Kommerciell trafik är ju ungefär densamma varje dag.

Jag ser ju vad jag ser med egna ögon. Ser inte du?

jag ser contrails, vad ser du?
  • Nerfherder
    radwanska skrev 2014-12-03 17:16:41 följande:
    Jag har absolut inte studerat fysik, jag är bara en vanlig man som ofta går på promenader och då kollar på himlen.

Det har varit tydligt för mig sedan länge att vissa dagar är det något speciellt som utförs av dessa flygplan.

När jag var ung såg jag aldrig detta fenomen, trots att det flögs lika mycket då.

Jag förstår var du vill komma med dina frågor, men jag har inte den sortens vetenskaplig kunskap du efterfrågar. Jag tycker det är att vilja styra konversationen åt fel håll. Med enbart sunt förnuft kan man se att det är något annorlunda som pågår vissa dagar.
    Det sunda förnuftet... Var läste du om chemtrails först? Och vad säger att det är det som är rätt? Vill inte vara dryg eller något, men en viktig fråga i sammanhanget är ändå, hur gammal är du? Själv är jag 40. Och Gudasänd har vägrat svara på den frågan.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:02:48 följande:
    .
    Du ser mig gå upp i rök i denna film?
    .
    Frågan gällde varifrån denna substans kommer ifrån och varför?
    .
    Ja, det är du som går upp i rök. Därför är det din substans man ser där.
  • Nerfherder
    jlhm skrev 2014-12-03 18:24:39 följande:
    GS, nu har du fel igen, mitt jlhm användare har inget med larwain att göra, Vi är två helt skilda personer och vi känner inte varandra.
    Att anklaga någon för multi-konton är allvarligt och kan anmälas.
    Vänj dig, Gudasänd anklagar alla som inte håller med honom för att vara desinformatörer, troll, multikontospammare, mm mm allt för att få tyst på folk.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:28:16 följande:
    .
    Helt korrekt!
    .
    Jag kan berätta för dig att jag nu i kronologisk ordning sett alla Bond-filmer på TV4 fram till Octopussy, 1983, och av dessa hittills 14 filmer så har man i endast ett klipp i en film, Diamonds forever 1971, sett något som liknar en chemtrail, annars absolut inte en endaste strimma, icke ett endaste chemtrail så här långt, vilket ju faktiskt ger vatten på min kvarn att Chemtrail-besprutningen kom igång systematiskt först kring 1997...
    .
    Men detta blundar desinformatörerna här inför... Skrattande
    Jasså du, jag undrar vem som blundar jag! Jag har FLERA GGR visat både FILM och BILDER på contrails, från 1968 och 1941. Men du sandar och hittar på allt möjligt för att stoppa huvudet i sanden. Kolla gärna upp ditt inlägg #632 för referens.
  • Nerfherder
    jlhm skrev 2014-12-03 18:33:44 följande:
    Jag vet, dock hoppas jag på att FL någon gång ska ta till krafttag mot GS på samma sätt som FB gjorde.
    Han lyckades få mig avstängd en kort stund, men jag mailade och förklarade vad som hade hänt. Som väntat så försökte han köra med falska citat och då blev han själv avstängd i en vecka.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-03 18:32:38 följande:
    .
    Du har ju svaret här:
    .

.

Okej? :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    Har du börjat tro på Contrails nu Gudasänd???
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!