Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd. Vad har du för diagnos? Någon psykisk åkomma måste du ha för att bete dig som du gör. Det är alls inte normalt.

Du kan inte svara på frågor och du tramsar med samma saker gång på gång.
    Så gör inte en normal person.

• ulfsas

Så här blå var himlen bara när jag var liten men aldrig numera skulle Gudasänd säkert säga.
    Det sprutas ju så över NATO-länder och i USA enl honom.

Så här helblå är dock himlen på Miami South Beach igår. Fantastiskt väder. 32C och sol. Hotell på med pool och strand där Atlanten knappt svalkar och man kan bada i timmar. På lördag blir det biltur till Key West. Ha det gött där hemma och trevlig midsommar på er alla, även du GudasändCool

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas

Reta nu inte Gudsänd bra för att han är så flygrädd att han aldrig har vågat flyga.

Hare Krishna är inte så tuffa. Tydligen.

• ulfsas

Någon berättade det för mig tidigare samt så såg sonen honom i Gamla Stan då alla 10 chemtrailsmotståndarna hade träff senast.
    Full flum alltså.

Rama rama ramadingdång.

• ulfsas

Gudasänd. Inga utländska plan flyger eller sprayar över Sverige.

Vad tror du om alla trafikflygplan inkl mitt som gör rejäla k-strimmor helt utan chems.

Skulle inte chems numera vara osynliga?

• ulfsas

Gudasänd. Fred. (ett litet tag iaf)

Kan du svara vettigt på en fråga?

Vad menar du händer med all den ånga som kommer ut från ett jetplans motor om man är på så hög höjd att det är säg minus 70C? Fukten kommer från bränslet JET A1 som de flesta jetplan kör med.

Ett ärligt svar kan jag väl få?

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas

Gudasänd. Även över Arizonaöknen kn det mycket väl vara minus 70C då den övre temperaturen mer beror på de starka/snabba jetvindarna.

Minus 85 är mitt rekord men då över norra Kanada.

Strunta i platsen. Min B737 producerar ca 2500kg vatten per timme i form av ånga.

Vad tror du händer med den i stark kyla?

• ulfsas

Lustigt Gudasänd att mina CFM56-7 nära nog dagligen producerar contrails. Detta trots noll chems och så är de moderna turbofanmotorer av high by-passtyp.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!