Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 18:24:26 följande:

Jag som trodde att dessa typer av bipolära trådar endast fanns i en obskyr avdelning på FlashbackSkrattande

Speciellt med tanke på att du just nämner Flashback...  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-16 18:32:49 följande:
    Eftersom chemtrails inte finns så kan jag ju inte ha sett några eller hur? Svårt att veta hur det som inte finn ser ut

.
    Eftersom du defintivt alltid säger, "Det är INTE chemtrails", så måste du ju ha ett hum om hur chemtrails ser ut...  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    .

Om jag säger att "Det är INTE en enhörning", så menar jag att det inte liknar detta:
    .

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-16 18:32:49 följande:
    Eftersom chemtrails inte finns...
    .
    Om chemtrails inte finns, varför är du då så otroligt ivrig att debattera och övervaka chemtrails-diskussionerna här? :whoco5::whoco5::whoco5:
    .

Det är som om jag skulle slösa en massa tid och energi på att diskutera enhörningar... :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-16 18:46:29 följande:
    Jo, det är rök från ett litet propellerplan. En aerobat antagligen. Röker i de tidiga bokstäverna blir mer och mer diffusa bara. De nya bokstäverna har bra kontrast men sprids snart ut och blir suddiga de med.
    Du undvek nogsamt att förklara hur ditt lilla propellerplan mäktade med de breda trailsen vid pass 1 minut.... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-11 11:00:09 följande:

Just landat efter fem dagars intensivt chemtrailande.

Speciellt mycket släppte vi över huset där Gudasänd bor.

Kan tyvärr inte röja min källa. Har med Twitter och NSA att göra dock.

.Om chemtrails inte finns, hur har du då kunnat chemtraila?  :whoco5:

Du påstår att du har fått nys om mitt hus på Twitter, kan du förklara lite närmare, tack!
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-16 19:00:32 följande:
    Vi har TCAS som förhindrar krock i luften. Vet du vad det är och hur det fungerar? Det vet jag.
    .
    Chemtrails över Skåne diskuteras med flygledare.

Lögner serveras på löpande band:

.

Hilarious... :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
  • Gudasänd
    Iarwain skrev 2014-11-16 19:40:26 följande:

Gudasänd, kan du svara på min tidigare fråga som var, liknande;

Hur uppstår kondens, enligt dig?

.
    Desinformationen kring k-strimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    .

Moderna flygmotorer skapar inga som helst k-strimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:
    .
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

.

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-16 19:42:10 följande:
    Jag har enl en hel hop chemtrailfanatiker en hög position inom Illuminatis öga, högst upp alltså, och bra kontakter med FRA, NSA samt andra myndigheter och det är dessa som har koll på dig på div media bl.a twitter. Detta enl dem alltså. Jag nekar till allt.
    Klart du nekar till allt, med tanke på att du till och med nekar till chemtrails existens... :whoco5::whoco5::whoco5:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-16 19:42:10 följande:
    Jag nekar till allt.
    .
    Nekar du även till att Storbritannien chemtrailade sin egen befolkning under fyra decennier?
  • Gudasänd

.
    I onsdags var det en massiv spray-dag över San Francisco:
    .
    Se själva:
    .

.
    Vidrigt.... :rant::rant::rant:
    .

Tror inte Moder Jord tål mycket mer...

Detta ständiga chemtrailande rubbar ju totalt vädersystemen världen över...

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!