Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Nerfherder skrev 2014-11-11 11:10:13 följande:
    Nä, han tar säkert en massa kollodialt silver, det ska tydligen motverka effekten av chemtrails..
    Tack för att du påminde mig, glömt att ta dagens dos...  Glad
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-11 11:10:13 följande:
    Nä, han tar säkert en massa kollodialt silver, det ska tydligen motverka effekten av chemtrails..
    Sen så undrar jag varför alla envisas med att säga kollodialt, när det heter kolloidalt?
  • Gudasänd

.
    Agenda 21 - Geoengineering och chemtrailing.

Forskare ger oss vetenskapliga belägg för chemtrailandet:
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-11 17:52:49 följande:
    Vet du inte det?

Ante mig.

Kan tyvärr inte röja min källa. Har med Twitter,NSA och Illuminati att göra dock.
    1. Varför kan du inte röja din källa?

2. Varför just Twitter?

3. N(A)SA, dina polare?

4. I vad för sorts hus bor jag?
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-11 16:03:48 följande:
    Far, får får får?
    Gudasänd skrev 2014-11-11 15:39:56 följande:

.
    Agenda 21 - Geoengineering och chemtrailing.

Forskare ger oss vetenskapliga belägg för chemtrailandet:
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

BLa bla bla ännu mera fånteorier utan grund. Du skulle ju sluta prata om chemtrails för alltid när jag visat att det fanns bilder på chemtrails innan 90-talet. Jag har gjort det, men ändå fortsätter du att trolla.

Som sagt, desinformationsagenten Mick West är ingen som helst trovärdig källa!

Seså, fram med bilder, pre-96, på Chemtrails! :boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-11 20:29:28 följande:
    Nerfherder skrev 2014-11-02 14:17:21 följande:

Tänk om det bara är hittepå?
    Du börjar inse att era dagar är räknade, varför jag förstår din desperation nu... Skrattande
  • Gudasänd

.
    Kära Familjelivare, detta måste ni bara se!

Pilot som glömmer stänga av chemtrailsen innan landning, pinsamt genant:
    .

.
    :skamsen::skamsen::skamsen::skamsen::skamsen::skamsen::skamsen:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-13 04:29:42 följande:
    Vad menar du med att mina dagar skulle vara räknade, och att jag skulle vara desperat? Sluta tramsa nu, du vet att spelet är över. Anaars skulle du inte posta samma film om och om igen, en film vi redan plockat sönder många ggr om.
    Du vet mycket väl att ni aldrig lyckats plocka sönder dessa filmbevis, därför som du inte heller lyckas visa var ni skulle ha gjort det... :whistle:
  • Gudasänd
    Tenshii skrev 2014-11-13 10:02:10 följande:

Här är samma fenomen fast lite tydligare avbildat.

farm3.staticflickr.com/2874/9613648092_b5172cc479_b.jpg

Som du ser så bildas dimman redan ovanpå vingen och den blir extra kraftig vid vingarnas flaps. Bilden kan luras lite men det ser även ut som att kroppen i sig skapar samma fenomen om man tittar rakt ovan kroppen. 

Planet är en MD-11 Cargo från EVA Air, ett bolag från Taiwan. Här landar det på Los Angeles International Airport en tidig morgon. Men det är klart, vi kanske ska ignorera det helt? Är ju mycket mer spännande och framförallt givande när man bara kan publicera lågupplösta, skakiga, mörka, inzoomade och allmänt dåliga bilder och filmer istället. Precis samma fenomen kan ju med lite vilja tydas som precis vad som helst i ett sådant fall. Eller hur? 

Här är ungefär samma sak från Gatwick. 747an på slutet är imponerande. 

.
    Haha...inget av planen i din video var ens i närheten av chemtrailsen i denna video, där piloten glömmer stänga av chemtrailsen innan landning:
    .

.

Pinsamt genant... :skamsen::skamsen::skamsen::skamsen::skamsen::skamsen::skamsen:

• Gudasänd

.
    Extremt chemtrailande en dag någonstans i England. Vidrigt, riktigt j-a vidrigt:
    .

.

:rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant:

.
    Sen så undrar folk varför vi har svåra klimatförändringar... :whoco5::whoco5::whoco5:

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!