-
GudaFjanten förstår inte ironi och skämt öht.Aikido skrev 2014-11-26 09:03:00 följande:Du inser inte att det är ett skämt?
-
Du menar han som aldrig var utrikesminister? Igen?Gudasänd skrev 2014-11-26 12:24:43 följande:
.
Tidigare kanadensisk premiärminister, Bill Vander Zalm: ?Chemtrails besprutas över hela världen":
.
.
FULLSTÄNDIGT UPPENBART !!!
-
Den enda som är vansinnig här är du, nu kommer gammal skåpmat fram, igen. Den tidigare FBI chefen som var chef fram till 1979. Och dog av cancer. Du kanske har minne som ett spädbarn, gudasänd, men det harvinte resten av oss.Gudasänd skrev 2014-11-26 13:02:32 följande:
.
Tidigare FBI-chef starkt kritisk mot Chemtrail-besprutningen, som han själv personligen erfarit:
.
.
Att som trollen här stillatigande acceptera vansinnet, är riktigt riktigt sjukt...
-
Spammmm
-
Gudasänd är lätt den värsta trollmytomanen jag sett
-
Det är VISST en lögn! Den går på EN ENDA BIOGRAF!
-
Fniss, den har fått hela 21 röster! Tycker du själv att det går bra? Inte en käft håller med dig!Gudasänd skrev 2014-11-26 19:47:23 följande:
.
Saken gällde inte hur många biografer den går på, utan om den varit succé och det har den varit, vilket du inte minst borde inse av antalet 10-poängare den fått...
.
Känns det inte motigt när allt går emot dig, i ditt jobb att försöka desinformera om Chemtrails?
-
Nu lägger du av med att ändra i quotsen, ditt troll! Eller längtar du efter ännu en avstängning? Lägg gärna med inläggsnr där jag ska ha skrivit "chembomb?" för extra förnedring!Gudasänd skrev 2014-11-26 19:56:05 följande:
.
Ja, hur förklarar du chembomben du ser på videobilden här?
.
.
En kondensstrimma?
.
Hur har den i så fall hamnat där mitt i rymden?
.
Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten, eller?
.
Seså, svara nu, strutsa inte...
-
Där har vi det svart på vitt, gott folk! Gudasänd är en feg liten lögnare som inte drar sig för att ändra i folks quotes ens för att få det att se ut som man sagt något man inte sagt!
-
Sluta ljug ditt förbannade troll, du är för fan inte på riktigt!!!Gudasänd skrev 2014-11-26 22:07:40 följande:
.
Ja, när kommer ditt svar?
Hur förklarar du chembomben?
.
En kondensstrimma?
.
Hur har den i så fall hamnat där mitt i rymden?
.
Rådde det "rätt" luftfuktighet just på den lilla plätten, eller?
.
Seså, strutsa inte nu...
.
Svarar du inte, så har vi alla förstått att du själv inser att chemtrails är en realitet!
.
Känns det jobbigt nu?