Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Och som vanligt går FJANTEN  på en mina genom att inte ens läsa det han länkar till, typ 10nde gången idag.

This report contains fictional representations of future situations/scenarios. Any similarities to real people or

events, other than those specifically cited, are unintentional and are for purposes of illustration only.

This publication has been reviewed by security and policy review authorities, is unclassified, and is cleared for public release.

• Nerfherder
    Exakt vad är det som driver dig, gudasänd? Total noll koll, skulle jag vilja säga! En anonym berättelse på beforeitsnews är lika mycket värt som ett av mina anushår! Men stinker mer!

SESÅ SVARA NU PÅ FRÅGORNA!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 18:08:22 följande:

.

Troll är överhuvudtaget inte intresserade av några svar, det enda de är ute efter är att förneka precis allt, så därför ska man inte mata dem...

.

Spelar ingen roll hur många svar jag ger dem, de är överhuvudtaget inte intresserade, de har en agenda!

.

Ungefär som på Flashbacks forum, där folk numera har gett upp att skriva nåt mer om Chemtrails, eftersom så fort någon tar upp nåt intressant kring Chemtrails, så är det 5-6 troll som börjar trolla och tramsa...

.

Don´t feed them!

Aha säger det största och absolut mest fega troll av de alla!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 18:13:44 följande:

.

Tillbaks till Flashback med dig! 

Tack detsamma, nejvisstja du är ju avstängd där! Haaa haaa
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 18:20:31 följande:

.

Mycket sevärd dokumentär från Carnicom-Institutet om Chemtrails:

.

.

Min absoluta favorit-dokumentär !!!

jasså har du tröttnat på den prisbelönta
  • Nerfherder

Jag måste vara otroligt besvärlig för Gudasänd, sååå många ggr jag ägt honom. 3 ggr bara idag. Dags att lägga ner och erkänna dig besrgrad nu.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 20:23:35 följande:

Om du har två datorer, då kan inte dubbelkonto upptäckas, eller?

Här får ni se riktigt kraftigt chemtrailande över Malmö:

.

.

Sinnessjukt...

Fortsätt spamma du, ingen håller med dig ändå
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-25 20:29:01 följande:

.

VARFÖR ÄR NI SÅ OTROLIGT SKRAJA FÖR ATT FOLK BÖRJAR VAKNA UPP TILL VANSINNET SOM PÅGÅR ÖVER VÅRA HUVUDEN ???

.

DET ÄR VÄL BARA BRA ATT VI FÅR ETT STOPP PÅ DETTA VANSINNE ?!?

spam spam spam
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!