Inlägg från: lifebringr |Visa alla inlägg
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2015-03-20 23:08:53 följande:
    .
    Chemtrailplan som i formation chemtrailar feta, svarta chemtrails:

" target="_blank">

Utarmat uran i svarta chemtrails !!!  Förvånad

Bortsett ifrån din spam som inte alls har med din konspiration att göra.

Vilka får SMHI sin information ifrån? Vilka samordnar din gemensamma konspiration? Vilka är ALLA iblandade i sverige? Vilka samarbetar sverige med enligt din konspiration?

• lifebringr
    Frank Banner skrev 2015-03-22 09:49:50 följande:
    Opps... Piloten råkar komma åt en knapp

Konstigt att planet nästan försvinner helt ibland med!  

• lifebringr
    Gudasänd skrev 2015-03-22 16:06:32 följande:
    .

"Jag har alltid varit intresserad av både vår himmel och de flygplan som flyger där, och har studerat minst ett par hundra flygplan på vår himmel under de senaste åren på flightradar24.com. Hittills har jag noterat att samtliga flygplan som släpper ifrån sig långa varaktiga spår på himmeln ALDRIG är synliga på flightradar24.com. Jag menar SAMTLIGA! Men ALLA de flygplan som inte har något som helst spår efter sig var synliga på flightradar24.com varje gång. Och jag kommer tydligt ihåg hur vår himmel såg ut förut. Den här sörjan med disiga suddiga moln i olika gråa kulörer fanns inte förut på vår himmel. Det här är ett nytt fenomen som började för ett par år sedan ovanför Stockholm."

newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontro.../

Någon av våra förnekare här som ids svara på denna fråga från Björn Lindholm?

Kivirush/lifebringr?

EnAnonumius/Nerfherder/Aikido/ConnyKlasson?

Ulfsas?

Jag har ett ypperligt förslag så att du kan hoppa på nästa konspirationsteori.

Lägg din datortid på att ena alla foliehattar. Ordna en insamling. Använd pengarna till att göra tester av kondensstrimmorna. 

Du kan inte säga att du inte har tiden för det? 

Är du verkligen gediget intresserad av att rädda miljön? 

Vid ett NEJ = Förtydligande av att Konspirationsteoretiker är aldrig intresserade av miljö eller bryr sig om några andra än sig själva och jagar bara fantasier för att fylla ett innehållslöst liv.

• lifebringr
    Gudasänd skrev 2015-03-22 17:31:51 följande:
    Du har alltså inget svar till Björn Lindholm?

Detta är riktat till dig:

Lägg din datortid på att ena alla foliehattar. Ordna en insamling. Använd pengarna till att göra tester av kondensstrimmorna. 

Vid ett NEJ = Förtydligande av att Konspirationsteoretiker är aldrig intresserade av miljö eller bryr sig om några andra än sig själva och jagar bara fantasier för att fylla ett innehållslöst liv.

• lifebringr
    Frank Banner skrev 2015-03-22 18:28:47 följande:
    Från officiellt håll är det konspiratorisk att ställa frågor om chemtrails. Fast det väcker mer frågor hos mig än ger svar. I vår kaotiska värld griper människor efter varje halmstrå de kan och ger efter för godtyckliga nycker, så deras stressade hjärna komma i någon slags ordning. Jag förstår de som hellre är en anka i en liten pöl och trivs med sin tillvaro. Men jag har inget emot att bli kallad konspiratorisk, och kliva ur den där lilla pölen innan vintern kommer.

En konspirationsteoretiker är inte intresserad av någon verklighet. Framförallt inte vetenskap.

En konspirationsteoretiker är inte intresserad av det överliggande ämnet. Tex hittar du ingen konspirationsteoretiker som både kämpar för sk chemtrails och samtidigt jobbar aktivt i miljöfrågor. 

En konspirationsteoretiker hoppar mellan olika konspirationsteorier. Som användaren gudasänd här som startar trådar om allt ifrån JFK konspiration till att alla nyfödda barn skulle chippas 2014.

www.familjeliv.se/forum/thread/72307216-mammor-barn-som-fods-fran-maj-2014-kommer-att-mikrochippas/15

En fantasi utan grund som sedan presenteras som fakta. Konspirationsteoretikern bryr sig inte alls om barn. Bara konspirationen. 

Bara för att förtydliga! Sen behöver man inte vara en konspirationsteoretiker för att man tror att det finns en konspiration om att hela världen i smyg samarbetar för att bespruta hela tellus. Möjligtvis tror man på allt man hör.... men för att vara en konspirationsteoretiker behöver ditt intresse bara cirkulera runt konspirationer så som gudasänd.

• lifebringr

Detta är riktat till internetanvändaren gudasänd:

• lifebringr
    Frank Banner skrev 2015-03-23 09:40:14 följande:
    Vore lika tokigt som att dimman som man andas ut en kall vinterdag, skulle stanna kvar i timmar och förfölja dig överallt. 

Det var väl lite som att jämföra varför en tändsticka (din mun)  brinner efter 15 sekunder och en majbrasa (jetmotor) kan brinna ofantligt längre.

• lifebringr
    Gudasänd skrev 2015-03-23 13:27:13 följande:
    .
    Till skillnad mot dina konspirationsteorier, så är chemtrailandet kalla fakta!
    .

Jag tackar för ditt svar vilket direkt går till min koppling:

• lifebringr
    Frank Banner skrev 2015-03-23 16:22:42 följande:
    Herregud läs lite fysik.
    Det är det jag gjort. Prova själv. Det hade hjälpt dig i ditt resonemang. 
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!