Gudasänd skrev 2014-12-30 17:11:49 följande:
.
Ja, så här skrev du då:
EnAnonumius på Familjeliv (desinformerar här om chemtrails och trollade nåt otroligt i en Geocentrismtråd här, han råkade till och med försäga sig att han modererar på Flashback, varefter han verkar ha fått sig en näsbränna av Flashback-ledningen, och han försvann härifrån i 3 månader efter att han anklagats för att på Flashback totalt regelvidrigt ha raderat min stora Geocentrism-tråd ) skrev 2014-09-24 kl. 22:29 följande:
"Nu i natten skall jag ut och studera lite k-strimmor. De är riktigt vackra på natten, när månen lyser. Jag bor bara 37 km från Landvetter Flygplats. Så jag har gott om flygtrafik, på låghöjd, över mitt bostadsområde."
Detta samtidigt som KimNeilJung, ökänd moderator på Flashback (desinformerar där om chemtrails och raderade min stora tråd om den heliga Geocentrismen) , 2014-09-24 kl. 12:29 skrev följande:
.
www.flashback.org/sp50482155
.
Häromveckan flög jag från Landvetter till södra europa och såg till min glädje att jag satt vid ett chemtrailande plan.... Ni kan således börja bevaka Brussel Airlines avgångar från Landvetter, de chemtrailar som fan.
..
BARA REN OCH SKÄR SLUMP, ELLER ???
.
VARFÖR ÄR DU SÅ OTROLIGT NOJIG ÖVER ATT FOLK BLIR INFORMERADE OM CHEMTRAILSEN ???
.
Neurokirurg om vad nanopartiklar av aluminium i chemtrailsen egentligen gör med våra hjärnor:
.
" target="_blank">
.
VÄNLIGEN KOMMENTERA DETTA !!!
skepdic.com/blaylock.html