Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Nerfherder skrev 2014-11-01 14:57:41 följande:

Igen då, en bild på moln tagen under 80talet

ufospaning.files.wordpress.com/2010/12/mysteryskiskiiufo-9bcf4fe4568c2338eb10424c527e7389_m.jpg

.
    Du hittade endast en obskyr bild på ETT YNKA MOLN från 1980-talet (som vi inte ens vet om det kom från ett flygplan), medan detta är verkligheten vad gäller Chemtrails idag på 2010-talet:
    .

.

.

..

VI VÄNTAR FORTFARANDE PÅ BILDER FRÅN DIG, PÅ DESSA MASSIVA, FETA CHEM-STRIMMOR OCH STRECK, FRÅN FÖRE 1990-TALET...

SESÅ...
    :boxing::boxing::boxing:

.

• Gudasänd

.
    Mycket informativ video om Chemtrails, dess syfte o funktion och samverkan med HAARP:
    .

.

Sveriges delaktighet i USA:s Vädermanipulations-vapen HAARP, vårt strategiska läge, kuppen 2001, etc:
    .

.

DET RIKTIGT SJUKA ÄR ATT VI INTE HAR BLIVIT INFORMERADE OM DETTA... :w000t::w000t::w000t:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 16:30:21 följande:

Konstigt hörru! Att det finns så många bilder idag! Och inte alls så många från 80-talet... Vad kan det bero på hmmm. Det är självklart att molnet på min bild är från 80 talet. Såg du inte hur grynig den var. Alla gamla bilder är gryniga. Att det var ett flygplan som orsakade det är också självklart. Och dina bilder är bilder på högst vanliga KONDENSSTRIMMOR. Orsakade av högst normala flygplan som flyger på hög höjd. Gå en kurs i meterologi vettja.

.
    Spelar ingen som helst roll ifall det inte finns lika många bilder från 1980-talet, som från 2010-talet, för om det är sant att flygplan i alla tider har sprejat dessa feta chem-strimmor och streck, och att de är högst vanliga, då skulle det inte vara några som helst problem för dig att hitta bilder, foton, filmer etc, där man åtminstone kan få se en endaste bild liknande de jag postade...
    :boxing::boxing::boxing:
    .

Du lyckas alltså inte hitta en endaste bild med dessa massiva strimmor från 1980-talet?
    .
    How come? :evilgrin39:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 16:42:35 följande:
    Det har jag inte sagt, gudafjanten. Läs mitt inlägg igen.
    .
    Vad är det du inte har sagt?
    .
    Och hur kommer det sig att du så kapitalt misslyckas med att hitta liknande bilder (pre-1996) på himlen som jag postade här ovan?

.
    När du ändå febrilt letar (du kommer aldrig hitta en enda bild), försök då hitta en endaste bild på HAARP:ade moln, som dessa:
    .

.
    LYCKA TILL...  :D:D:D

• Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-10-31 20:50:12 följande:
    En stackars förvirrad person som inte vet vad han talar om. Igen.

Jag har lämnat 1000-tals mil av contrails bakom mig men inga chemtrails.

Syns att du lägger din energi på detta sjunkande chemtrailsskepp.
    Du ljuger ohämmat under falskt skydd av ipse dixit.

Ingen som tar ditt desinformations-missionerande på allvar längre... :no:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-11-01 16:54:40 följande:
    Helt normala kondensstrimmor...
    .
    :lol::whoco5::lol:
    .
    Ipse dixit, om dessa feta strimmor och streck är helt normala, hur kommer det sig att du och dina gelikar inte lyckas hitta en endaste pre-1996 bild på dessa? :whistle:
    .
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 17:00:35 följande:

Anledningen till att det inte går att hitta moln från 80-talet på nätet är att ingen har orkat scanna in sådana bilder...

Hade det verkligen funnits, så hade ni desinformatörer åtminstone haft 1 endaste bild på dessa feta strimmor att visa upp för oss, men icke... :whistle:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 17:02:07 följande:
    Hittade precis denna från andra världskriget. Tom gamla propellerplan orsakde K- strimmor, det du.

https://japetus.files.wordpress.com/2008/08/b17-contrails.jpg
    .
    Du gav oss en bild på bombflygplan, och detta med Chemtrails har ju experimenterats ända sedan andra världskriget, so fail! 
    :boxing:
    .
    Exempelvis så experimenterade den Brittiska regeringen, som medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk krigföring via Chemtrails.
    .
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!