Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

.
    För alla er som inte är så insatta i Modus Operandi vad gäller dessa Chemtrail-räder, så brukar man slå till ett par dagar innan en stor regnfront är på väg, och Chemtrailar in i helvete under två dagar, för att sen när regnet kommer, vara säkra på att alla kemikalier, metaller och nanopartiklar i chemtrailsen verkligen ska nå markerna och vattendragen där man chemtrailat...

Vi kan som exempel ta den senaste Chemtrail-räden över Stockholm, som just pågått i dagarna två, torsdag-fredag, just för att det väntas regna mycket i hela Storstockholms-området just nu på lördag, så vi kan få i oss lite mer aluminium, barium och strontium, för övrigt ämnen som naturvårdsverket påpassligt nog struntar i att mäta och analysera...

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 07:36:03 följande:
    Han säger. Jag såg dessa moln som liten på 80-talet! Hur gammal är du, egentligen, gudafjanten?
    Din lilla lögnare, Han säger: NEVER BEFORE !!!
  • Gudasänd

.
    Vad har hänt med EnAnonumius förresten? Ser att den diktatoriske moderatorn KimNeilJung av Flashback-ledningen har fortsatt förtroende att moderera konspirations-delforumet där, trots att han blivit pinsamt avslöjad här... men han kanske har blivit tillsagd av ledningen att ligga lågt här, för Flashbacks renommés skull...?  :skamsen::skamsen::skamsen:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 12:40:57 följande:
    Ohh, hur gammal är du? Vilka droger går du på?

JAG ÄR INGEN LÖGNARE! JAG HAR SETT DESSA MOLN PÅ 80-TALET!

Bara för att en idiot inte har sett dessa moln förut betyder det inte att någon anna har gjort det.
    .
    Man har Chemtrail-besprutat sporadiskt (begränsade, riktade besprutningar) ända sedan 50-talet, folkexperiment etc, men momentum skedde först de sista åren på 90-talet, för att under 2010-talet fullkomligt ha nåt sjuka höjder - och ja, du ljuger medvetet om du påstår att dessa massiva strimmor från flygplan ägt rum redan på 80-talet, och som Youtube-användaren så korrekt säger: "Är det sant att det pågick, hur kommer det sig att ingen kan visa upp någon endaste ynka bild på detta?"
    .
    :boxing::boxing::boxing:
    .

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 12:47:52 följande:
    Han har väl tröttnat på ditt eviga spammande.
    En knäpp på näsan snarare av admins på Flashback... :evilgrin39:

Intressant fenomen förresten att alltid när denne ökände KimNeilJung kommer på tal, så ska du genast försvara "honom"... :skamsen::skamsen::skamsen: 
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 13:11:52 följande:
    Suck, kan du svara på min fråga någon gång. Nyss trodde ju du att det var jag som var den där kim, hur ska du ha det egentligen?
    Sucka istället hur det kommer sig att du inte kan visa upp för oss en endaste bild från 80-talet eller tidigare, med dessa massiva vidriga strimmor och streck från flygplan...? :boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 13:22:23 följande:
    Idiot, lägg av boxhandskarna! Svara på min fråga!
    Om du lyckas visa upp för oss en endaste ynka bild från före 90-talet, med dessa massiva, vidriga chem-strimmor och streck från flygplan (som nu är legio), så lovar jag på stående fot att både sluta boxa dig och svara på varenda dum fråga du kommer med... :boxing:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 13:38:41 följande:
    Varför anser du att mina frågor är dumma? Jag har tidigare denna tråd visat dig bilder från 80-talet, men du sket i att ens titta på dem. Dig går det ju inte att lita på!
    Du har visat oss tidigare i tråden bilder från 80-talet med dessa massiva, vidriga strimmor och streck från flygplan?

Lögnare där!

Kan du bevisa för oss att det är sant det du nu påstår, så lovar jag att sluta skriva ett endaste ord mer om chemtrails...

Okej?
  • Gudasänd

.
    Kan du kanske också svara på hur det kommer sig att Flashback tillåter sina moderatorer att delta i debatterna som de själva modererar och vara partiska i ämnet?
    .
    :skamsen::skamsen::skamsen:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-01 14:03:18 följande:
    Jag har gjort det...
    För det första ljuger du helt uppenbarl, och för det andra så borde det inte vara svårt för dig att hitta bilder från före 90-talet, om det var sant det du påstår... :boxing:

Hur mycket stryk tål du egentligen? :D
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!