Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-16 18:50:43 följande:
    Du undvek nogsamt att förklara hur ditt lilla propellerplan mäktade med de breda trailsen vid pass 1 minut.... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Likaväl som du nogsamt undviker att svara på nr #774. Som är ett citat av #632. Där Fjanten gör bort sig totalt.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-16 18:53:47 följande:
    .Om chemtrails inte finns, hur har du då kunnat chemtraila?  :whoco5:Du påstår att du har fått nys om mitt hus på Twitter, kan du förklara lite närmare, tack!
    Men kom igen nudå? Undviker du mig nu eller? FEGIS!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-16 18:53:47 följande:
    .Om chemtrails inte finns, hur har du då kunnat chemtraila?  :whoco5:Du påstår att du har fått nys om mitt hus på Twitter, kan du förklara lite närmare, tack!
    Svara på #774 som är ett referat av #632 där du gör bort dig!
  • Nerfherder
    Nerfherder skrev 2014-11-16 18:58:45 följande:
    Svara på #774 som är ett referat av #632 där du gör bort dig!
  • Nerfherder

Fjanten är desperat. Han gör allt för att undvika att svara på inlägg #774 som bevisar att ALLT HAN GÖR ÄR LÖGN OCH HITTEPÅ!

• Nerfherder
    Nerfherder skrev 2014-11-17 07:32:01 följande:

Fjanten är desperat. Han gör allt för att undvika att svara på inlägg #774 som bevisar att ALLT HAN GÖR ÄR LÖGN OCH HITTEPÅ!

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-17 07:47:03 följande:

.
    Jag har slutat att svara till individer som fullständigt uppenbart är här enkom för att trolla och desinformera... :whistle:
    .
    "Don´t feed the trolls"! :no::no::no:
    .

Angående detta med att det ska ha förekommit chemtrailing pre-1997, ja, men endast sporadiskt och i experimentellt syfte, såsom exempelvis i Storbritannien 1940-1979, men INTE i den extrema och systematiska omfattningen, numera 24/7, över stora delar av jordklotet!
    .
    Dessutom så har fortfarande ingen lyckats visa oss en endaste bild, pre-1997, som liknar exempelvis denna bild:
    .

Jasså minsann, du är en fegis. Ok här kommer ditt citat IGEN.

Nerfherder skrev 2014-11-01 17:02:07 följande:
    Hittade precis denna från andra världskriget. Tom gamla propellerplan orsakde K- strimmor, det du.

https://japetus.files.wordpress.com/2008/08/b17-contrails.jpg
    .
    Du gav oss en bild på bombflygplan, och detta med Chemtrails har ju experimenterats ända sedan andra världskriget, so fail! 
    :boxing:
    .
    Exempelvis så experimenterade den Brittiska regeringen, som medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk krigföring via Chemtrails.

FÖRNEKAR DU ATT DU HAR SKRIVIT DETTA INLÄGG #632????

G är en FEG debattör som INGET har att komma med.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-17 08:19:12 följande:

.
    Bara en empatilös människa kan kalla något för spam, som upplyser folk om hur terroristerna nu även börjat chemtraila Alperna 24/7, speciellt som jag aldrig tidigare ens länkat till denna tragiska nyhet... :whoco5:

Lägg till kommentar
    Nerfherder skrev 2014-11-01 17:02:07 följande:
    Hittade precis denna från andra världskriget. Tom gamla propellerplan orsakde K- strimmor, det du.

https://japetus.files.wordpress.com/2008/08/b17-contrails.jpg
    .
    Du gav oss en bild på bombflygplan, och detta med Chemtrails har ju experimenterats ända sedan andra världskriget, so fail! 
    :boxing:
    .
    Exempelvis så experimenterade den Brittiska regeringen, som medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk krigföring via Chemtrails.

FÖRNEKAR DU ATT DU HAR SKRIVIT DETTA INLÄGG NR 632 DÄR DU ERKÄNNER ATT JAG HAR GETT DIG EN BILD PÅ CONTRAILS FÖRE 1990?
    DU KOMMER INTE UNDAN, VARJE GÅNG DU UNDVIKER ATT SVARA PÅ DETTA KOMMER JAG ATT LÄGGA UT DETTA IGEN!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!