Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gert skrev 2014-11-02 11:46:39 följande:

Så här skriver SMHI på åsin hemsida:

Att det blivit fler k-strimmor under senare decennier är ett faktum. Att k-strimmor numera finns där de tidigare inte funnits är också ett faktum. Men det finns en direkt förklaring. Från 1975 till 2011 har antalet flygpassagerare ökat fem gånger. Resorna har i allmänhet gjorts till mer avlägsna platser. Därför har antalet passagerar-kilometer ökat sju gånger under samma period. Data kan laddas hem från Trafikanalysmyndigheten. Dessutom har flygplanens rutter ändrats. Numera flygs mer frekvent över platser som tidigare sällan berördes av flygtrafik.

Den har blivit länkad till massor av ggr. Gudafjanten tror inte på det.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-02 13:15:56 följande:

.

SMHI vilseleder och mörkar grovt kring Chemtrails:

newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

.

Varför dessa makabra lögner?

.

Att det bara är lögner rakt igenom, fattar man genast när man ser bilden de valt, klassiska Chemtrails-dismoln, och ett chemtrailplan som sprutar på...

.

Miljöpartist - SMHI mörkar:

www.svt.se/nyheter/regionalt/svtsormland/mp-s-toppnamn-smhi-morkar

.

.

Statistik påvisar att flygtrafiken minskat de senaste 10 åren:

trafa.se/PageDocuments/Luftfart_2013.pdf

.

.

Gudafjanten förnedrar sig mer och mer. Gamska patetiskt.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-02 13:40:43 följande:

.

Av händelse någon fortfarande tvivlar på att Chemtrailandet är en realitet, se detta klipp, så kommer de sista kvarvarande tvivlen att skingras:

.

.

Såg du bilden jag visade på contrails 1943?
  • Nerfherder
    Nerfherder skrev 2014-11-02 13:51:09 följande:

Såg du bilden jag visade på contrails 1943?

Börja om från början, med fjanterierna.
  • Nerfherder

Hur ska du ha det nu, nyss godkände du inte bilden för att det var från ett bombplan, eller hur?

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-02 14:23:25 följande:

Tydligen var det värre, bilderna är manipulerade... 

Men du erkänner alltså att du inte visste detta förut?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-02 14:40:00 följande:

Ja, jag erkänner att jag inte visste att bilderna var manipulerade...

Tänk om det bara är hittepå? Ungefär som du hittar på efterhand här i tråden.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-02 16:51:46 följande:
    Tänk om du bara är en desinformationsagent (precis som på Flashbacks konspirationsforum), som enbart hänger här 24/7 för att se till att det svenska folket inte ska få reda på sanningen om Chemtrails... :evilgrin39:
    Jasså, det var det enda svaret du kunde komma på efter några h tänkande. Ja eller hur. Har du verkligen inget bättre svar, du erkände ju själv att du inte visste om det. Foliehatt.
  • Nerfherder

Du, ulfsas, kommer du att få vara med och testflyga med matolja i tankarna? Tänk dig hur de contrailsen luktar

• Nerfherder

Det roligaste var ju när fjanten påstod att bombplan minsann släppte chemtrails från början, eh hallå bomblan släpper saker som är oändligt mycket dödligare än chemtrails, och det slår jag vad om att fjanten aldrig kan gissa

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!