• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-12-09 19:51:26 följande:
    .
    En av alla frågor ni förnekare har strutsat, är frågan hur det kommer sig att chemtrailandet i huvudsak sker i NATO-länder och dess nära allierade?
    Du är tydligen inte ute och flyger så mycket förstår jag.
    K-strimmor förekommer, vid passande temp och fuktighet, bakom alla jetplan jorden runt.
    Jag vet för jag har varit runt och både sett och gjort dem. K-strimmor alltså.
    Chemtrails finns inte.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-12-10 23:03:08 följande:
    .
    Video med Chemtrails och Haarp:ade Chemtrailmoln, fruktansvärt vidrigt:
    .

" target="_blank">

.
    På din film fanns inga chemtrails eller HAARPade moln. Bara normala k-strimmor och ovanliga moln. Ett hopklipp bara.
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-12-10 23:53:25 följande:
    Du är tydligen inte ute och flyger så mycket förstår jag.
    K-strimmor förekommer, vid passande temp och fuktighet, bakom alla jetplan jorden runt.
    Jag vet för jag har varit runt och både sett och gjort dem. K-strimmor alltså.
    Chemtrails finns inte.
    .
    Ipse dixit, du vet mycket väl att det är främst i NATO-länder och dess nära allierade som Sverige som det chemtrailas, frågan är, varför? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd
    ulfsas skrev 2014-12-10 23:57:10 följande:
    På din film....
    Här ska du få ännu en film med feta chemtrails:
    .

.

Vad säger Miljöpartiet om detta? :o:o:o:o:o
  • Nerfherder

Miljöpartiet? Du kan väl kontakta dem och fråga? Om du svarar på mina frågor jag nu kommer att ställa så lovar jag att alltid svara på dina, ok?

Hur gammal är du?

Har du någonsin flugit?

Och låt bli att ändra i citaten.

• ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-12-11 00:20:14 följande:
    .
    Ipse dixit, du vet mycket väl att det är främst i NATO-länder och dess nära allierade som Sverige som det chemtrailas, frågan är, varför?
    Åter ett okunnigt uttalande av en person som tydligen aldrig varesig flugit eller varit utomlands.

När jag flugit själv till USA, Indien, Japan, Hong Kong, Beijing, Singapore, Moskva, Oman, Egypten mm så har det funnits strimmor både på vägen dit och på plats.

Jag vet mycket väl men som vanligt inte du. Harry Krishna är ju inte vidare kända som piloterKyss
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-10 22:30:04 följande:

.

Oj, du hoppar in här för lifebringr... hmm....

.

Här undviker jag frågan.

Förstår du skillnaden på en konspiration och en konspirationsteori?
    Säger lite vad jag vill.
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-12-10 21:54:51 följande:
    .
    Alla kan gå bakåt i denna tråd och se att du erkänner att 9/11 var en konspiration...

Alla utom dig då! :)

Det finns en hög av 9/11 konspirationsteorier och du tror säkert på alla ;)

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!