• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Gudasänd
    Joce82 skrev 2014-12-08 20:05:29 följande:
    Så du menar att storbritannien BÖRJADE spreja på 40 talet så mycket att det redan då lyckades bli fångat i en random film.... Från usa ett år senare. Närmare bestämt Kalifornien! Det är rätt långt mellan usa och england. Och som du kanske vet så ligger kalifornien på andra sidan usa..
    .
    USA började OCKSÅ så smått spreja sitt folk på 40-talet !!!
  • Gudasänd

.
    Även Kanarieöarna har börjat Chemtrail-besprutas kraftigt:
    .

.

Konsumentupplysning
    ...

• Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-12-08 22:17:57 följande:
    Ge oss MER av din dyrbara tid!   
    .
    Videobevis för att ÄVEN NANOFIBRER faktiskt inkluderas i Chemtrails:
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-12-08 22:17:57 följande:

Gudasänd har chemsyra i armen av allt spammande.

.
    Elektriska Chemtrails?
    .

.

What you say lifebringr?

• Gudasänd
    Aikido skrev 2014-12-08 23:25:04 följande:
    Dokument?
    .
    Förutom alla obestridliga dokument, så har du även dina egna korpgluggar att tillgå!
    .
    Bevis för vädermanipulering (Chemtrails/Haarp) i Östersund 11-12/4 2010:
    .

.

Förnekar du även detta? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Nerfherder

Tyvärr Gudasänd, även om du har bytt taktik till att enbart svara mitt i natten så hjälper det inte om du fortfarande postar skit. Nanofiber? Du fattar att nanofibrer är så små att de är osynliga för mänskliga ögat va? Eller nej visst, du har ju inte gått ut grundskolan så man kan inte begära så mycket av dig. Bortsett från att du kollar på dina egna videos. Så fort du skriver något så blir du ägd, så det är lika bra att du lägger ner.

• Joce82
    Gudasänd skrev 2014-12-09 01:52:04 följande:
    .
    USA började OCKSÅ så smått spreja sitt folk på 40-talet !!!
    "Också så smått" och det resulterade i moln som blev fångat på film!

Men, varför sade du då att de molnen aldrig någonsin existerat före 1990 tidigare i tråden?

Du ändrar de "fakta" som var vad du kallar Ovedersägliga!

Jag slösade bort 6 minuter sv min tid på ett av dina klipp nu. Kommer jag aldrig göra om. Tala om bortslösad tid som jag kunnat lagt på något nyttigare, tex rensa navelludd! Det hade frambringat ungefär samma bevisvärde för chemtrail.
  • Nerfherder
    Joce82 skrev 2014-12-09 07:59:46 följande:
    "Också så smått" och det resulterade i moln som blev fångat på film!

Men, varför sade du då att de molnen aldrig någonsin existerat före 1990 tidigare i tråden?

Du ändrar de "fakta" som var vad du kallar Ovedersägliga!

Jag slösade bort 6 minuter sv min tid på ett av dina klipp nu. Kommer jag aldrig göra om. Tala om bortslösad tid som jag kunnat lagt på något nyttigare, tex rensa navelludd! Det hade frambringat ungefär samma bevisvärde för chemtrail.
    Trodde du verkligen att ditt argument skulle bita på G?
  • Joce82
    Nerfherder skrev 2014-12-09 09:24:52 följande:
    Trodde du verkligen att ditt argument skulle bita på G?
    Tja... Egentligen inte. Jag har följt några av hans trådar och har rätt väl förstått hans debatteknik!

Jäkla tur för mänskligheten att han lever idag och inte under häxjakten på medeltiden!
  • Aikido
    Gudasänd skrev 2014-12-09 02:30:09 följande:
    .
    Förutom alla obestridliga dokument, så har du även dina egna korpgluggar att tillgå!
    .
    Bevis för vädermanipulering (Chemtrails/Haarp) i Östersund 11-12/4 2010:
    .

" target="_blank">

.

Förnekar du även detta?
    Jag tittar gärna på klippet om du ger ett vettigt svar först.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!