Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-17 12:45:04 följande:

.

Tillförde ännu ett vittnesmål kring chemtrailandet över vårt luftrum!

Så du menar att alla som är obildade och filmar k-strimmor Och tror att det är något annat är bevis för din sak?

Är det inte bara en person som inte vet vad den ser utan bara spekulerar?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-17 12:41:43 följande:

.

Inte under 60%, inte varmare än ca 40 minus!

Din kondens kan uppstå i Kalifornien under sommaren på låg flyghöjd, i låg luftfuktighet?

Absolut inte!

Hur vet du vad temperaturen var på den höjen?

Hur vet du vad luftfuktighet var på den höjden?

Hur vet du höjden på planet?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-17 16:43:01 följande:

.

Måste vara väldigt svårt för dig att leva, när du är så paranoid att du aldrig kan sätta din tillit till andra människors personliga upplevelser...

Nej, en okänd persons personliga upplevelse är inget jag behöver lita på alls.

Men du litar ju bara på personer på Foliehatt sidor och anekdoter på Youtube.

Men inte på officiella sidor.

Vem är det som är paranoid? Är det inte du som anklagar folk för att konspirera mot dig?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-17 16:48:31 följande:

.

Minst 60% luftfuktighet och - 40 grader Celsius, vilket det inte var i Kalifornien följande varma sommardag:

.

.

Hur avgör du luftfuktighet och temperaturen på planets höjd?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-24 00:19:55 följande:

.

EN NORMALT FUNGERANDE MÄNNISKA SKULLE BÖRJA IFRÅGASÄTTA CHEMTRAILANDET, SOM VI 24/7 ÄR UTSATTA INFÖR, REDAN EFTER 10 SIDOR AV FAKTA...

.

...VI ÄR UPPE I 220 SIDOR MED BEVIS, EFTER BEVIS, EFTER BEVIS...OCH... DU FORTSÄTTER ATT BLUNDA, HÅLLA FÖR ÖRONEN, OCH BLÅNEKA ALLT...

.

DU ÄR INTE INTRESSERAD AV NÅGRA SVAR !!!

Du är inte intresserad av att svara på frågor. Det ser vi här. Sedan är det enda alla kan läsa på 220 sidor är du som blir ifrågasagd och 220 sidor av att du vägrar svara.

Hur uppstår kondens?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-24 00:40:42 följande:

.

Om det är flyplanskondens du efterfrågar, så har vi redan svarat dig ett otal gånger.

Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

.

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445

.

.

OKEJ?

.

Desinformationen kring kondensstrimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:

.

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html

.

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/plumes-change.html

.

OKEJ? .

.

Hur vore det att du NÅN GÅNG tog del av svaren ???

Du svarade aldrig på frågan.

Hur uppstår kondens?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-24 00:40:42 följande:

.

Om det är flyplanskondens du efterfrågar, så har vi redan svarat dig ett otal gånger.

Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

Läser du ens frågan?

Det spelar ingen roll om kondens inte skulle kunna uppstå i flygmotorer.

Det jag frågar är hur kondens uppstår.

Jag vill inte ha en länk. Det är inte så svårt att skriva ut om du vet vad du pratar om.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-24 01:50:33 följande:

.

Kondens uppstår inte från moderna flygmotorer, och vill du snacka kondens från annat än flygplan så är du off-topic här och blir anmäld för spam!

Okej?

Kondens uppstår på samma sätt oavsätt vart det händer.

Så då antar jag att du inte vet. Vilket gör allt du har sagt på ämnet är värdelöst då du saknar grundkunskaperna i ämnet du försöker diskutera.

Hur uppstår kondens?

Att säga att det inte händer i motorer är att undvika frågan igen.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-24 01:56:23 följande:

.

Vet du själv svaret eller frågar du för att du inte vet?

.

(Att moderna flygplansmotorer inte kan avge kondens, vet vi ju redan båda två)

Jag vet. Men jag tvivlar på att du gör det. Det är därför jag frågar.

Moderna flygplansmotorer avger visst kondens. Hitta något som stödjer ditt påstående som inte kommer ifrån en Foliehatt sida ska jag titta på det.

Så, inget ifrån globalskywatch.

Kan du förklara med egna ord varför moderna flygplats inte skapar kondens? MED EGNA ORD.

Jag är lite nyfiken på vad som händer med allt vattnet ifrån bränslet.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-12-24 10:11:44 följande:

.

Som jag sagt och bevisat flera gånger tidigare, knappt någon har ens en endaste gång sett kondensstrimmor från flygplan!

Stor skillnad på att bevisa och att påstå. Du har bara påstått att nästan ingen har sett det. Men du har inget som backar upp det.

Du vet ju inte ens hur kondens uppstår. Hur vet du då vad som är en kondensstrimma eller inte?

God Jul!
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!