Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-26 18:03:56 följande:

.

Man jagade en möjlig ubåt i de svenska farvattnen, samtidigt som man har gett carte blanche till ett otal chemtrailplan att kränka svenskt luftrum...

.

Sjukt, riktigt riktigt sjukt...

Kan du backa upp ditt påstående att ett otal chemtrailplan kränker svenskt luftrum?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-27 03:21:13 följande:

.

Nej, varför ska jag ge upp med att förmedla sanningen kring Chemtrails, som sakta men säkert tar död på allt biologiskt liv på planeten?

Men du postade ju nyss en länk som beskrev att vi inte alls blev sjuka då den Galaktiska Federationen räddar oss genom att neutralisera chemtrails molnen med sin överlägsna teknologi. Då är vi ju fine. Sluta klaga.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-27 03:21:13 följande:

.

Nej, varför ska jag ge upp med att förmedla sanningen kring Chemtrails, som sakta men säkert tar död på allt biologiskt liv på planeten?

Oj, missade. "allt biologiskt liv på planeten" har vi ickebiologiskt liv på jorden?

Och skulle inte "ALLT" även innefatta de som står bakom detta? Känns ju lite dumt.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Nu har Gudasänd nått stadiet när han inte längre diskuterar men folk i tråden. (brukar hända någon månad innan han försvinner.)

Gudasänd predikar bara vidare som vanligt.

Gudasänd! Detta är ett diskussionsforum. Vill du predika, håll dig till din blogg.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-28 07:22:35 följande:

.

Vad vill du diskutera, om inte hur vi chemtrailas 24/7, så att folk som insjuknar i Alzheimer, KOL, astma, autism etc skjuter i höjden världen över?

.

Eller för att inte tala om det förgiftade regnvattnet från allt chemtrail-nedfall, som dödar träd, växter, bin, djur i rasande fart, vilket följande man erfarit med egna ögon:

.

.

Kommentar Kivi?

Du svarar ju aldrig på frågor. Utan du kommer bara med tomma påståenden. Bemöt frågan!

Har du något som backar dina påståenden? Något mer seriöst än en Youtube video. Som en detaljerad forsknings rapport. (inte en foto på ett labbtest som inte kunde backas upp) Du har ju inte ett enda bevis. Allt du har är anekdoter och grundlösa påståenden.

Tror du att en Galaktisk Federation räddar oss genom att neutralisera chemtrails molnen med sin överlägsna teknologi? Om inte. Varför länkade du till en sida som påstod detta.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-28 07:41:43 följande:

.

Din ilska och frustration över att jag informerar den icke informerade allmänheten om vad som pågår 24/7 över våra huvuden, säger allt...

.

Förklara denna video, och försök sen påstå att inte vi och naturen förgiftas av regnvattnet från allt chemtrail-nedfall:

.

.

Sen så strutsade du från att förklara detta:

.

.

Seså...

Tittar inte på Youtube på jobbet. ^^

Vill du vara seriös får du hitta en annan källa.

Jag är enbart frustrerad över din brist på insikt och din totala verklighetsfrånvaro. Är inte ett dugg orolig över att du postar saker. Ingen som tror på dig ändå.

Tror du på En Galaktisk Federation? Ett ja eller nej räcker.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-28 07:50:48 följande:

.

Här får du massor av forskningsrapporter kring Chemtrailsen som vi alla drabbas av:

.

www.carnicominstitute.org/html/articles_by_date.html

.

Nöjd?

Nej, det är jag inte. Tänker inte läsa igenom allt det där för att solla ut vilka som behandlar ämnet. För att det gör inte de flesta av de rapporter som jag skummade igenom. Kan du länka de som faktiskt har något med chemtrails att göra?

Jag har till skillnad från dig ett jobb.

Hur var det med den Galaktiska Federationen?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Men du förnekar inte att du tror att det finns en utomjordisk inblandning i dina "Chemtrails"?

Många" Chemtrail" förespråkare hänvisar till Galaktiska Federationer eller att det handlar om krig mellan olika utomjordingar.

Några kommentarer på det?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-28 17:51:23 följande:

.

Chemtrailplan i Melbourne, fetaste chemtrailet som någonsin fångats på film? Kondensstrimma uteslutet, planet på för låg höjd:

;

Hur vet du vilken höjd planet hade? Kunde du räkna ut det ifrån videon? Kan du berätta hur i så fall.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Gudasänd. Om nu dessa "Chemtrails" innehåller tungmetaller. Hur stannar de uppe längre än iskristaller?

Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!