• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • lifebringr
    Gudasänd skrev 2014-11-20 20:43:18 följande:
    Hur kommer det sig att du svarar i kivirush ställe?
    .
    Inser du nu varför "ni" kopplas samman?
    Det måste vara svårt att hålla fokus hela vägen när man är konspirationsteoretiker. 
  • lifebringr
    Nerfherder skrev 2014-11-21 06:43:33 följande:
    Jasså minsann, du svarar kivirush men inte mig. Nu känner jag mig utanför. Nej vi är inte samma person, så du kan sluta med dina sjuka anklagelser.
    Det är ett känt fenomen här att Gudaskämt tror att en person har flera konton. Detta ÄR resultatet av för mycket tid och för lite innehåll i sitt eget liv. Om trådskaparen läser detta, då kan denne försöka tänka på att försöka ta hand om sin lilla energi denne har för att lägga på något fokus. 
  • Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-21 08:13:09 följande:
    Shelf cloud.

A shelf cloud is a low, horizontal wedge-shaped arcus cloud, associated with a thunderstorm gust front (or occasionally with a cold front, even in the absence of thunderstorms). Unlike a roll cloud, a shelf cloud is attached to the base of the parent cloud above it (usually a thunderstorm). Rising cloud motion often can be seen in the leading (outer) part of the shelf cloud, while the underside often appears turbulent, boiling, and wind-torn.
    .
    "Shelf cloud" var inte uppfunnet pre-1997
    (då chemtrailandet intensifierades), bara så du vet det...  :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd

.
    På grund av alla nya skumma chemtrailmoln, så har NASA känt sig tvungna att bluffa och namnge nya moln, där chemtrailmolnen presenteras som naturliga:
    .

.
    :whoco5::whoco5::whoco5::whoco5::whoco5:
    .

Grova lögner presenteras nu i barnens skolböcker, där karakteristiska chemtrailmoln lanseras som naturliga moln, riktigt riktigt sjukt:
    .
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=831#.VB9NQxbp95E

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/nasa-cloud-charts.html
    .

.

:whoco5::whoco5::whoco5::whoco5::whoco5:

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-21 09:30:02 följande:

.

"Shelf cloud" var inte uppfunnet pre-1997 (då chemtrailandet intensifierades), bara så du vet det... 

Jasså har du några som helst bevis för det påståendet? Och varför fortsätter du prata om chemtrails när du dyrt och heligt lovade mig att inte göra om jag kunde visa bilder på chemtrails pre 1997? Det har jag gjort minst 10ggr i drn här tråden. Tough luck gubben, du blir inte av med mig hur gärna du än vill.
    å
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-21 09:30:02 följande:

.

"Shelf cloud" var inte uppfunnet pre-1997 (då chemtrailandet intensifierades), bara så du vet det... 

Kan du ge mig vart du har hittat den informationen?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Morning Glory clouds Är annars något av det coolaste jag har sett.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Gudasänd. Du kan sluta länka ifrån globalskywatch.com.

Det om något är en desinformations sida.

Men du litar ju blint på allt där. Helt utan någon koll. Käll kollar du dina källor där?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Jag gillar denna bit på globalskywatch.com under terms and conditions.

"The existence of chemtrails is well established. Anyone debating the existence of chemtrails will be considered a troll and will be permanently banned without warning."

"The operators of this website reserve the right to modify the terms and conditions set forth in this document and its associated documents from time to time without notice and without consent. The terms and conditions of this agreement along with future changes to this agreement are binding and retroactive."

De vill uppenbarligen inte att någon ska kunna säga emot.

Säger lite vad jag vill.
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-11-21 09:43:03 följande:
    Jasså har du några som helst bevis för det påståendet? Och varför fortsätter du prata om chemtrails när du dyrt och heligt lovade mig att inte göra om jag kunde visa bilder på chemtrails pre 1997? Det har jag gjort minst 10ggr i drn här tråden. Tough luck gubben, du blir inte av med mig hur gärna du än vill.
    .
    Beviset är ju att du i den meteorologiska litteraturen helt enkelt inte hittar detta namn pre-1997... :boxing::boxing::boxing:
    .

Allt du har kunnat fixa här under tre månaders tid, vad gäller Chemtrails pre-1997, är den där krigsbilden från 1943, som dessutom har visat sig vara manipulerad, vilket bekräftar det jag säger, ni förnekare är därmed fullständigt förnedrade!
    .
    Känns det inte lite pinsamt att tvingas medge att detta med systematiskt chemtrailande är något som tillhör åren efter 1997, då vi systematiskt började bli chemtrailade!
    .
    Tycker inte du också att det är väldigt intressant att chemtrailandet mest sker i NATO-länderna och dess allierade?
    .
    Kommentar på det, tack!
    .

Du har hittat bilder på Chemtrails, pre-1997, minst 10 ggr?

ERKÄNNER DU ALLTSÅ ATT CHEMTRAILS FINNS !!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
    .
    Tack, denna värdefulla text från dig har jag nu sparat, tack! :beer:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!