• Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

CHEMTRAILS = KEMISK BESPRUTNING OCH VÄDERMANIPULERING !!!

Chemtrails - Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

">

Chemtrails och klimatmanipulering, mycket otäck film:

#t=1302">

#t=1302

SMHI kan varken förklara eller bortförklara Chemtrails:

http://newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

Sverige saknar kontroll av utsläpp från flyg - fritt fram att släppa ut kemikalier från flygplan:

http://newsvoice.se/2014/06/21/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Faktum är att det varnades för dessa Chemtrail-utsläpp redan på FN:s klimatkonferens 2007 i New York:

http://beforeitsnews.com/chemtrails/2011/08/rosalind-peterson-warns-about-geoengineering-schemes-at-un-global-warming-session-951417.html

Pilot som uppenbart missat att stänga av Chemtrail-besprutningen innan landning:

">

">

TILL DISKUSSION:

Vad ska till för att detta

vansinne stoppas?

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

• Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-20 23:35:29 följande:

.

Jag återkommer om 2 timmar när Bond-filmen är slut, så ska jag rapportera för er att inga som helst strimmor efter flygplan syntes till denna gång heller!

.

Och som jag sa tidigare, så var det ytterst sporadiskt förekommande, pre-1997, att chemtrails syntes till, för det var först 1997 som man systematiskt började chemtraila oss, i Sverige kring 2002, efter Göran Persson vad det verkar skrivit under avtalet med George W Bush:

.

.

Aha, ytterst sporadiskt, dunändrar på dig och vrider dig som den orm du är. Titta, contrails redan 1968! wheee

• Gudasänd

..
    Bekräftar bara vad jag sagt hela tiden, du hittar möjligen 1 eller 2 filmer per decennium pre-1997 med chemtrails i - varför? - jo, för att det innan 1997 var väldigt sällsynt med chemtrails, mest i experimentellt syfte, som i Storbritannien 1940-1979... :yes::yes::yes::yes::yes:
    .

Alldeles strax är "Leva och låta dö" slut, och precis som jag förutspådde:
    .
    ICKE EN ENDASTE STRIMMA EFTER FLYGPLAN SÅ LÅNGT SOM ÖGAT KUNDE NÅ... :thumbsup:
    .
    Måste vara jobbigt att leva som förnekare nu... :D  :whistle::D

• Gudasänd
    kivirush skrev 2014-11-20 22:25:04 följande:
    Har redan berättat för dig om en Bond film med contrails. Och den kom 71. Vad jobbar du med?
    .
    Diamantfeber var den enda Bond-filmen som hade premiär 1971, vilken visades på TV4 igår, och icke ett endaste streck eller strimma på himlen i den filmen, så du måste ha misstagit dig rejält...
    .
    Måste vara riktigt jobbigt att leva som förnekare nu... Skrattande
  • Gudasänd

.
    CHEMTRAIL-GENERERAT MOLN - SJUKT !!!
    .

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-11-21 01:43:13 följande:
    .
    Diamantfeber var den enda Bond-filmen som hade premiär 1971, vilken visades på TV4 igår, och icke ett endaste streck eller strimma på himlen i den filmen, så du måste ha misstagit dig rejält...
    .
    Måste vara riktigt jobbigt att leva som förnekare nu... Skrattande
    Jasså minsann, du svarar kivirush men inte mig. Nu känner jag mig utanför. Nej vi är inte samma person, så du kan sluta med dina sjuka anklagelser.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-21 01:43:13 följande:

.

.

Måste vara riktigt jobbigt att leva som förnekare nu...

Vad snackar du om? Jag har redan berättat för dig att contrails finns i den filmen.

goo.gl/RCGLNn

Har vhs filmen hos mina föräldrar.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-21 03:11:44 följande:

.

.

Haha. Du kan verkligen inget om moln.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-21 03:11:44 följande:

.

.

Shelf cloud.

A shelf cloud is a low, horizontal wedge-shaped arcus cloud, associated with a thunderstorm gust front (or occasionally with a cold front, even in the absence of thunderstorms). Unlike a roll cloud, a shelf cloud is attached to the base of the parent cloud above it (usually a thunderstorm). Rising cloud motion often can be seen in the leading (outer) part of the shelf cloud, while the underside often appears turbulent, boiling, and wind-torn.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!