Bella 89 skrev 2015-03-13 09:31:30 följande:
Har ännu inte känt behovet men måste klaga lite nu. Tror faktiskt min sömn kommer bli bättre när ungen är född, för inget kan vara värre än detta. Har varit förkyld sen September nu, den går bara inte över och jag vaknar flera gånger per natt av att jag inte kan andas. Utöver detta är det såklart femtioelva toabesök varje natt, men inatt var nytt rekord för när jag väl sov drömde jag att jag gick på toa!!
Slutligen har jag så enormt mycket vatten i mina armar att de domnar av precis hela tiden och det är sjukt obehagligt. Så trött just nu, vill bara sova, vill ta sömnpiller en enda natt och slippa allt detta.
Hoppas övriga har sovit bättre.
Jag har också haft dålig sömn senaste månaderna. Vaknar typ varje gång jag ska vända mig för att det spänner och sliter i magen eller gör ont i fogarna. Några gånger i veckan vaknar jag helt oprovocerat typ vid 4 och ligger vaken 1,5-2 timmar innan jag lyckas somna om, för att sen vara helt död när jag vaknar...
Är inte lika stressad över det nu när jag har slutat jobba, behöver ju inte vara jättepigg och skärpt på dagen och kan ta en tupplur om det skulle behövas.
Jag har också varit tät i näsan sen typ början på september. Missbrukar Otrivin och kör även med Rhinocort kortisonspray, men börjar vara kraftigt less på nästäppa... Hoppas att det ger med sig när bebis har kommit ut, men finns ju risk att jag får ta en jobbig period med nässpraysavvänjning... = )
Hoppas du har fått sova bättre i natt! Jag provade faktiskt att ta Postafen nån natt för att få lite mer sammanhängande sömn (är ju mot illamående med ger trötthet som bieffekt), kanske kan vara nåt att testa för dig?
Snart har vi ju våra skatter här, då har vi (förhoppningsvis) glömt den här jobbiga transportsträckan. = )