Gravid igen - gick det bättre andra gången?
Här det lite liv i lådan! Hur mår ni? Kan tipsa om en riktigt bra hemsida där man kan shoppa mammakläder, bestseller! Hittade riktigt snygga gravid-vinterjackor för mellan 600 - 1200 kr. Känns inte som man vill lägga några jättepengar på en vinterjacka man bara har en vinter. Men bor i Norrland så kan inte undvika att shoppa en.. Sen så har de mkt snyggt annat också! Kommer nog lägga en rejäl beställning om ett tag :)
Tycker det verkar så svårt att hitta byxor som är nåt att ha... Har provat ett par såna där mammajeans med jättehög mudd upptill, men det känns som att dom skulle hasa ner rätt snabbt... Men det kanske blir bättre när man har fått lite mer mage att haka upp dom på. = )
Går in i v 13 idag! Vet inte om jag känner mig så mycket lugnare eftersom mitt ma upptäcktes först v 14, men en milstolpe är det ju ändå. Andra trimestern!
Märks att spökveckorna är här, dom flesta symtomen börjar avta tycker jag. Vet ju att det är normalt, men blir ändå lite nervös... Längtar sååå mycket tills den börjar sparka!
Har funderat på en doppler men känner mig lite kluven... Har fått för mig att det kan vara svårt att höra hjärtljuden då här tidigt och då kanske man bara blir mer orolig om man inte hör något... Samtidigt vore det ju huuuur mysigt som helst om man kunde höra!
Inte länge kvar till ditt rul nu!