Gravid igen - gick det bättre andra gången?
Ja, vi får hoppas att det ska vara så... = ) Men nog blir man orolig! Hade du bokat tid för vul?
Ja, vi får hoppas att det ska vara så... = ) Men nog blir man orolig! Hade du bokat tid för vul?
Ja alla är verkligen olika, hur man vill ha det på förlossningen och om man ens är ett stöd på en förlossning. Min gubbe kommer vara med och han vill själv följa med på alla bm-besök. Jag tycker dock inte det känns så viktigt, speciellt i början då vi redan gjort dessa besök förut. Men han ska promt med.
Bella!!! Gud vad kul till din mans nya tjänst! Grattis till er/honom :) det är alltid kul med befordran. Kommer han få resa mkt? Tänkte med tanke på att han inte kommer kunna följa med på allt.. Hur mår magen förresten? Inge mer stop?
Två nätter i rad så har jag inte behövt kissa på natten + att ömheten i brösten är helt borta sen två dagar.. Nu nojjar jag JÄRNET.
Skarlsson.. Förstår din oro, tack o lov är ul mindre än en vecka bort för dig. Grattis till att passera vecka tolv, måste kännas lite bra kan jag tänka mig :)
Nu har bm ringt och erbjöd mig en läkartid dagen innan inskrivningen, dvs 28/8... Hon försökte komma med lugnande ord men det är ju bara ett tickande hjärta som skulle lugna mina nerver...
Dessutom kom jag på sen att maken är borta på jobb den veckan och kommer hem torsdag kväll... Vill ju verkligen inte gå själv på vul:et om det skulle visa sig att det inte är nåt, så måste nog avboka tiden ändå...*suck*
Tror inte någon av er behöver oro er för era symptom. Värken i livmodern är helt normal, ibland kan det till och med hugga så fruktansvärt att man blir helt hundra på missfall.
Angående bortfall av symptom, haft samma sak och skyller det på att hormonerna dippat, kallas spökveckor. Men idag kom det tillbaka med råge, stod och lagade mat när illamåendet kom, hann precis ut till trädgården innan allt kom upp.
Skönt att höra att inte ni heller har jättemycket symtom... = ) Har faktiskt oxå känt av lite molvärk idag, även lite värk över äggstocken, typ som vid ägglossning... Lite konstigt, men jag tar det som ett bra tecken.
Jobbigt bara att tiden går så sjuuukt långsamt!
Men snart VUL för dig Bella! Visst var det på måndag?