Gravid igen - gick det bättre andra gången?
linnis83: Får hoppas de kommer låta dig göra ett vul, men 4 veckors väntan är inte rolig att vänta på inskrivning, varje dag är en plåga när man är så rädd som man är.Teresiat: Vad kul att höra att allting fortfarande går bra! Jag har också börjat få foglossning, kände det rejält igår, ringde till 1177 och hennes bästa tips var att sträcka på ryggen, hon hade rätt, det lättade problemen, och sova på hårt underlag.
Andra symptom just nu inkluderar yrsel och darrighet på benen, går in i saker hela tiden. Är konstant trött, orkar verkligen ingenting, ganska borta i huvudet. Idag när jag vaknade funkar inte internet, antog jag glömt fakturan så ringde in och beklagade mig och bad om uppgifterna men hade visst redan betalat. Varpå jag börjar gråta och frågar varför de stängt av mitt internet då. Så ja, gravidhjärna och humörsvängningar ingår också i symptomen. Och brösten blir bara ömmare och ömmare.
Slutligen har jag fått en väldigt rolig "graviditetskomplikation". Katten vägrar lämna min mage, hon ska ligga på den dygnet runt och går jag någonstans följer hon med och försöker hoppa upp i farten.
Har berättat för ett par utvalda, men ska berätta för resten av världen den 1 September. Då är det 2 år sen vi gifte oss, och 1 år sen vi förlorade den förra. Kändes passande.