• Rikard81

Han slaknar, jag är i upplösningstillstånd!

På rökpaketen står det oftast att rökning kan påverka potensen.... KAN vara rökniingen som påverkar, behöver inte vara. men kan vara. Hoppas det löser sig för dig, jag har haft samma problem, men efter att jag slappnande av och kunde litapå min partner fullt ut så va det inga problem, jag är säker på att detta problemet är vanligare än man tror,  bara att folk inte pratar om det på samma sätt som andra problem

• Rikard81
    Anonym (Ledsensambo) skrev 2014-07-21 12:05:44 följande:
    Så tror jag också att det kan vara, tråkigt om folk lider i tystnad. Var det något speciellt hon gjorde för att få dig att slappna av? Och hur tar man upp det utan att förvärra situationen?
    Det hon gjorde var väl egentligen att bry sig o säga att jag inte behövde känna någon skuld eller vara ledsen för det utan att jag kan få henne färdig med fingrar och tunga och sedan ha sex igen. det här varför 2 år sedan,nu har vi mycket spontan sex och inte "planerad" sex, det piffar också upp sexet en hel del. Vi Harju planerad sex också, men vi förför varandra lite mer och kåtar upp varandra och så händer det bara :)
  • Rikard81

känner igen mig  i ovanstående killarsproblem, skönt att få veta att man inte är ensam! Nu har faktiskt problemet kommit tillbaka lite, funkar det inte så brukar vi onnanera tillsammans, prata om vad man vill göra med den andra partnern för att kåta upp varandra, samt att våga prata öppet om sex och problem.sen tror jag inte man ska ha uppehåll, utan funkar  det inte att ligga, kom var för sig och killen behöver inte alltid komma. Visst, ett par dagar är väl inget, men det beror ju på hur länge, sen går ju självklart lusten i vågor, så är det ju. Det känslomässiga påverkar nog mycket mer än man/kvinna tror.känner verkligen igen att det är ren njutning att få tjejen att komma med kuk o tunga o fingrar. vi killar har ju mycket enklare att få orgasm en tjejer,så att komma samtidigt som manläser i alla sexnoveller är ren bullshit! Lycka till och tänk inte för mycket på det så tror jag det kommer gå galant:)

Svar på tråden Han slaknar, jag är i upplösningstillstånd!