Han slaknar, jag är i upplösningstillstånd!
Min sambo är en riktig toppenkille som jag älskar dyrt och heligt. Vi har en superb relation, kärleken fläder och sexet är fantastiskt - men han slaknar ofta under samlag.
Under förspelet är det inga problem, han blir stenhård från beröring och oralsex, likaså när vi "kör in den". Sedan händer det något, jag vet inte vad, och ståndet avtar. Han blir inte helt slak men tappar markant hårdhet. Jag upplever att båda njuter och har full sinnesnärvaro, men ändå kommer vi nästan alltid till läget där vi måste tillbaka till förspelet för att väcka liv i penis.
Vi har talat om varför det blir såhär och vi avfärdade det hela som stress. Några månader senare finns problemet kvar och jag känner hur det kryper innanför mitt skinn. Mitt självförtroende ligger i botten och det är inte sällan jag gråter i smyg när vi haft sex, jag kan inte förstå varför oralsex går bra men samlag inte gör det. Jag har aldrig ställts inför det här problemet förr och vet inte hur jag ska hantera mina känslor.
Jag ser att han skäms och att han försöker dölja slakheten när vi byter ställning. Jag funderar om jag trots allt inte är rätt tjej för honom och huruvida han hade fått större njutning i annat sällskap. Jag vill ju att han skall ha allt det.
Vart börjar man?