Inlägg från: Anonym (Samma här) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma här)

Han slaknar, jag är i upplösningstillstånd!

Min kille sedan 6 år tillbaka har samma problem, efter 5 år av olika försök så beodrade jag honom att gå till doktorn, han har aldrig haft press från mig utan vi har hittat andra sätt att ha trevligt på, men något måtte vara "fel".. så han gick, och fick veta att hans testeron är för lågt. Detta gör att han har svårt att hålla ståndet. Innan kunde han komma på 30 sek.. eller slakna innna han fått in den.. med tabletter så är det helt underbart igen. 

Rådet han fick var att träna- muskler och träning ökar testeronet och att faktiskt ta piller innan sex, och ville man vara spontana så finns en annan typ av piller han tar på morgonen som håller i något dygn. 

Kan tillägga att vi är i yngre 30 års åldern

Finns ingen skam i detta, andr asom påstr att han kommer ha problem i framtiden, ja och? Det finns hjälp. Inte mer med det. Stötta du honom och skicka honom till läkaren så ska du se att det löser sig. 

• Anonym (Samma här)
    Anonym (Ledsensambo) skrev 2014-07-21 11:56:49 följande:
    Ok! När började hans problem? Tycker inte heller att det finns någon skam!
    Han har alltid haft problem, sexuell debut vid 18. Så mycket tidigt, varför kan läkaren inte säga mer än att fler än man kan tro har detta problem (de syns bara inte och skriker inte ut det precis) Min killes förhållande har inte fungerat innan pga detta och han har inte vågat söka hjälp, men nu så och han sa att det var en lättnad, för mig med eftersom tankarna om att en kanske inte är het nog, eller att han kanske av andra anledningar inte tänder, men han har alltid varit extremt kåt men just då inte kunnat hålla ståndet för att kunna ha sex. Men nu jäklar :D 
Svar på tråden Han slaknar, jag är i upplösningstillstånd!