• Anonym (A)

Han slaknar, jag är i upplösningstillstånd!

Lider med dig och honom. Jag sitter i din killes situation, men är 20 år äldre. Visserligen har jag en diabetes att skylla på, men det sätter sig i huvudet oxå. Man vill inget hellre än att fullfölja, men det är inte lätt att trycka in en skalad, övermogen banan i en flaska. Som du säger, början går fint, men sen blir det inget. Det är inte lusten, inte du eller din kropp. Det är något hos din kille som "klickar". Prata om det. Är det något han saknar när ni är tillwammans? För mig funkar vissa ställningar bättre och om det inte funkar alls för mig, ser jag till att tjejen mår bäst. Ibland kan detta funka som ett andra förspel där apparaten hoppar igång igen.

Till sist, det finns både teknisk och medicinsk hjälp att få

• Anonym (A)
    Anonym (Ledsensambo) skrev 2014-07-21 15:13:26 följande:
    Vilket fint svar! Jag ska ta och prata med honom och se hur jag kan vara ett stöd. Det där med att varva förspel och samlag har funkat rätt bra förut!

Tack, du ska veta att jag tar ditt svar till mig Solig

Med risk för att kasta glas i stenhus så vill jag även slå hål på en halv myt! Det är inte alltid nödvändigt för en man (åtminstone mig) att få utlösning för att vara nöjd efter sex. Glädjen att få ge kärlek till sin älskade kan många gånger faktiskt räcka. Att göra det skönt för den man bryr sig om med hjälp av händer, fingrar mun och tunga (och annat Tungan ute) och därigenom få partnern att uppnå orgasm är väldigt tillfredsställande.

Sen en sak till! Skulle det vara så att din kille kan få orgasm genom onani, var inte orolig eller förbannad. Själv kan jag fixa utlösning, men då är jag 110% fokuserad på mig själv och "behöver inte ta hänsyn" till min partner. Lite vad jag skrev innan om att vissa ställningar funkar bättre/sämre. Tror att jag då på något sätt kan hindra blodet att försvinna från min penis genom att spänna andra muskler och dessutom ha det tempo som gör att det funkar för mig. Att göra detta och samtidigt lägga energi på att partnern har det skönt funkar liksom inte, redan 110% är överbelastning och mer blir härdsmälta (eller som du upptäckt, den slaknar)!

Om det är viktigt för dig att han kommer (men inte samtidigt som och i dig) testa att köra en sexshow för honom. All hjälp för att öka lusten hjälper honom till utlösning!

Svar på tråden Han slaknar, jag är i upplösningstillstånd!