Någon som har gjort GBP som försöker bli gravid?
Är det flera än jag som är GBP-opererad och försöker bli gravid? Vore roligt att hålla ihop och dela lite erfarenheter...
Hoppas på napp!
Är det flera än jag som är GBP-opererad och försöker bli gravid? Vore roligt att hålla ihop och dela lite erfarenheter...
Hoppas på napp!
Är gravid gick in i v 7 i onsdags har mått bra fram tills i tisdagkväll då börja ja må dåligt så just nu tar jag postafen för illamående men de hjälper inte så ska ringa bm på måndag å få något annat.
Fatta inte att de skulle gå på första försöket. Är i chock än tror ja..
Nu är iaf open gjord, så om sisådär 9 månader börjar vi väl försöka igen. Kanske.
Nu är iaf open gjord, så om sisådär 9 månader börjar vi väl försöka igen. Kanske.
Hur mår du Maja? Hur går det?
Jag är inte helt säker på att jag vill försöka bli gravid igen. Men det är ju långt kvar tills jag ens får försöka så saker och ting hinner ju ändra sig.
I övrigt mår jag bra.
Säger så här när ni är redo så känns de! Jag väntade exakt 1 år så tog jag ut min spiral efter open och nu är jag i v14 å de har inte varit lätt så.
Innan jag satt in spiral så blev jag gravid 2 månader efter open å de var ett helvete fy va jag mådde dåligt beslöt då att avsluta graviditet å de var mitt svårast beslut men nu i efterhand så va de mitt bästa för just min å barnet hälsa. Så då bestämde jag för spiral och att vi skulle vänta 1 år innan vi försökte. Nu är jag överlycklig men tufft har de varit men nu mår jag bättre så kan njuta lite
Är opad 2013 augusti. Tog ut min spiral i augusti detta året (1 år efter op enligt rekommendationerna) och än har det inte tagit sig tyvärr
Är opad 2013 augusti. Tog ut min spiral i augusti detta året (1 år efter op enligt rekommendationerna) och än har det inte tagit sig tyvärr