Inlägg från: korralin |Visa alla inlägg
  • korralin

15 år och har inga vänner

Muslimsktjej skrev 2014-07-15 00:38:15 följande:
    Nu är det sommarlov så går inte till skolan, innan det var jag sjukt deprimerad och kunde inte ta mig till skolan varje dag.. Men när jag gick dit så var jag inne i klassrummet ensam när andra hade rast/åt. Men nu till höst ska jag börja i en skola för elever utan gymnasiebehörighet, och så får vi hoppas att jag får vänner där.

Vad jag brukar göra om dagarna? Läser bara om politik och sånt, och är inne på mobilen. Inget annat typ. Sjukt tråkig person är jag hehe.
    ey du borde organisera dig i något politiskt förbund ifall du är intresserad av politik! 
    vet inte var du har dina sympatier men riksdagsförbunden och en del andra partier har ju ungdomsförbund och sedan finns det en hel del utomparlamentariska organisationer att engagera sig i också!
    BELLA CIAO
  • korralin
    Muslimsktjej skrev 2014-07-15 01:07:03 följande:
    Jo, jag tänkte också på det först. Men ung vänster, vad jag vet, finns inte i min stad. Blir svårt då. Sedan har jag hört att det är ganska mycket "kaos" i Ung vänster.. Så vet inte om jag vågar heh.

Men tack!!
    haha ja UV är kaos. men det finns inga andra grupper i din stad, kanske utomparlamentariska. du kan PMa mig stad, om du vill så klart, så kan jag se om jag hittar några grupper som är aktiva där hehe!
    BELLA CIAO
  • korralin
    Anonym (anonym tjej) skrev 2014-07-15 17:00:57 följande:
    lidingö Stockholm
    isf kan du ju lätt organisera dig i UV stockholm eller något sådant. 
    alternativt i någon utomparlamentarisk grupp som sysslar med politik i sthlm - finns massor!
    BELLA CIAO
Svar på tråden 15 år och har inga vänner