15 år och har inga vänner
som rubriken lyder har jag inga vänner det är sommar lov och det ända jag gör är att sitta hemma, tröst äta och hålla på med min dator har inga att va med och det gör mig deprimerad har gråtit flera gånger för jag inte har någon vän som jag kan prata med eller göra något än del menisker kanske gillar att va osociala och bara va med sig skälv med det gör verkligen inte jag, det gör mig deprimerad. har ringt några klass kamrater några gånger men det känns som att dom bara kommer på en ursäkt för att inte va med mig. lång tid har jag försökt göra saker jag inte vill för att andra ska släpa in mig har fixat saker osv bara för att dom ska släpa in mig men efter jag har fixat saker osv så dissar dom mig igen och börjar bli dryga mot mig. jag har haft en vän hon är ganska populär eller vad man ska säga så hon va alltid dryg i skolan och dissa mig precis som alla andra men när ingen var med så var hon min bästa vän jag sa aldrig något till henne för jag var räd att förlora henne eller vad man ska säga men precis innan sommar lovet fick jag droppen och prata med henne och hon sa förlåt och sa att hon ska försöka bättra sig men nu har hon inte ringt mig och vi va alltid med varandra minst 2-3 gånger i veckan förut jag har sms henne men hon har läst och inte svarat så nu vet jag inte vad jag ska gör mitt liv känns värde löst?
vad ska jag göra?
finns det någon stans man kan skaffa vänner i samma ålder?