Inlägg från: lejonhjärtat |Visa alla inlägg
  • lejonhjärtat

Pco och snart dags för pergotime

Hej hoppar in här om de inte gör något. Har börjat en behandling är inne på 9 dagen och sista dagen med piller. Har sedan tidigare en dotter på 1.5 och blev till på första kuren. Inget val får jg utan bara tuta och köra. Så får vi se denna gång hur de går då... ????

• lejonhjärtat
    cassibassi skrev 2014-07-18 21:31:16 följande:

Åh, hoppas verkligen att läkaren jag kommer att gå till arbetar snabbt och skriver ut pergotime till mig bums när vi är där. Har ännu inte fått en tid, skulle få hem tid i september när semestrarna är slut. Hoppas verkligen att den tiden är i stort sätt direkt, helst igår typ.   Fast, det allra bästa hade ju varit om jag blivit gravid på egen hand innan dess, såklart. 

jobbigt att vänta så länge. Vet en tjej som beställde klomifen tabletter från goldpharma och funka för henne. Kanske inte en rekommendation men jag får ju inga kontroller så sån skillnad kan de ju inte vara.
  • lejonhjärtat
    Jesssb skrev 2014-08-09 23:04:08 följande:

Hur har det gått för dig lejonhjärtat? Tog det sig på din pergokus?

Kapp är gravid i vecka 5. Bara hoppas att det är 1 och inte flera ;) hur går de för er andra?
  • lejonhjärtat
    Jesssb skrev 2014-08-16 17:38:05 följande:

Stort grattis!  Nu känner jag mig hoppfull! Vilken dag plussade du på? 

Bim-2 då är clearblues 97 % rätt de kändes ok.Ja helt sanslöst ätit pergo 2 gånger och blivit gravid båda. ????
  • lejonhjärtat
    Jesssb skrev 2014-08-17 08:48:47 följande:

Ja det är verkligen bra jobbat! Vet du hur många dagar efter ÄL du plussade? Jag sitter och längtar tills jag närmar mig min BIM nu, men det är över en vecka kvar!

Bim -2 så efter 12 dagar clearblues visar 97% rätt då så väntade tills de.
Svar på tråden Pco och snart dags för pergotime