• rhoddan

Pco och snart dags för pergotime

Hoppar in här också. Känner igen några från andra trådar :)

För att göra en lång historia kort så har jag pco och har ätit två kurer pergotime. Första kuren (1 tablett) så fick jag ingen ägglossning. Andra kuren (2 tabletter) fick jag ägglossning men fick mens för två dagar sedan :/ eftersom att jag hade så högt progesteronvärde sist så ville de att jag skulle ha uppehåll denna månad. Så jag börjar kur 3 i september. Någon fler? :)

• rhoddan
    Pco_1_2 skrev 2014-07-22 23:14:50 följande:

Hej tjejer! Längtar till gyntiden 4 aug nu!

Hur går det för alla med ägglossningen och pergon?

Hur gick det på gyn? :)
  • rhoddan
    soni skrev 2014-08-20 18:12:11 följande:

Då var jag varit på ultraljud... Inte ett enda ägg som ens hade en antydan till att börja mogna.. Såg oförändrat ut. :( så deppigt! Nu ska jag iväg på måndag på nytt ul för att se att inget mirakel har skett och äggen börjat mogna. Sen blir det dubbel dos pergotime! Tyvärr har jag svaga förväntningar. Jag är så trött på att ingenting biter på mig.

Förstår dig det är tråkigt! Var samma sak för mig. Men dubbeldos tog mycket bra! Så håll hoppet uppe :)
  • rhoddan

Har inte skrivit på länge då jag har haft uppehåll från pergotime denna månad. Måste säga att det har varit väldigt skönt då jag har kunnat koppla bort alla tankar en stund. Vi försökte mysa på som om jag åt pergotime men det blev inte lika mycket. Igår hade jag värk i tjejmagen och idag har jag ömma bröstvårtor. Kanske har jag haft ägglossning trots paus med tabletterna.

• rhoddan
    ceebee skrev 2014-09-02 14:30:12 följande:

och där kom tanten...  nu är det letrozol nästa och sen IVF bokat. håller tummarna för er andra. stor kram och lycka till!

Typiskt! :(

Lycka till!
Svar på tråden Pco och snart dags för pergotime