Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

är min sambo gay elle ej????

Skorpionguy_82 skrev 2016-05-25 12:29:36 följande:

Tycker först och främst att det är fantastiskt att du ställer upp som du gör med din man/kille. 
    Sedan är det ju så att han man väl börjat stimulera prostatan så klart att han vill bli fortsatt berörd där bak.
    Han behöver inte vara gay för att han tycker om att få den där bak.
    Se fördelar i stället. 
    Män som stimulerar prostatan har sällan prostata cancer.
    Men eftersom ni verkar leva ut en del öppet så varför inte bara ärligt fråga honom rakt ut.
    Har du funderat på att vilja bli påsatt av en man så ser du ju hur han reagerar.

Att man vill ha prostatastimulans betyder inte att man är homosexuell. Allt flera heterosexuella prövar nog också på det. Jag har inte testat själv, men det är säkert som du säger, att har man väl börjat vill man fortsätta. Har du några belägg för att prostatastimulans motverkar cancer? Jag hart hört samma sak nämligen, att homosexuella män har bättre prostatahälsa än andra och att det skulle vara för att de utnyttjar prostatan till njutning i mycket högre grad än heterosexuella.
  • Anonym (Man)
    Skorpionguy_82 skrev 2016-05-25 12:48:48 följande:

Hej,
    Ja det finns en undersökning på det.
    Exakt vart kan jag inte säga direkt men hört om detta under föreläsningar mm.
    Och ser man en statistik så ser man få Homosexuella i listan

Utlösning ofta lär också ska vara bra mot prostatacancer. Där lär det ska ha betydelse redan vad man har för vanor i unga år. Vet du om det är lika med prostatastimulans, att det är de som har gjort det redan från ungdomen som har största nytta av det också som sjukdomsförebyggande? Själv har jag valt bort det. Kanske det inte gör så mycket varken till eller från när det gäller cancerrisken, när man redan är medelålders? Men skönt skulle det förstås vara oavsett.
Svar på tråden är min sambo gay elle ej????