• viskahem223

är min sambo gay elle ej????

han vill alltid bli rövknullad/ fingerknullad  när vi har sex och ibland är hans beteende sa kvinliga. vi har till o med en penis hemma till honom. 
    han säger att han inte är gay men jag är nâstan säker pa att han âr det. Vad sâger ni??? 
    snâlla hjälp

• Svar på tråden är min sambo gay elle ej????
  • Anonym (Tjej24)

Att tända på något/någon är en sak och att vara kär i något/någon är en annan.

Alltså: jag som tjej kan tända både på tjejer och killar, men jag har aldrig känt mig förälskad i en tjej. Bara i killar.

• vaselin

Vadå nu har en penis till honom hemma? En löskuk?

Att män tycker om att få saker i röven betyder inte att de är bögar. Han kanske bara gillar lite good old prostatastimulans liksom. 

Män som attraheras av och blir kära i andra män bögar. 

• Anonym (K)

Men snälla du, analpenetrering är ju liksom SKÖNT för merparten killar - det har inget med att göra vilket kön de tänder på -_-

• Kattpappa08

Han gillar väl att få prostatan masserad. Det behöver man inte vara gay för att gilla Glad

• Anonym (Ej Gay)
    Gay är man om man: 
    - tycker killar/män är söta.
    - attraheras av killar/män .
    - längtar efter att krama (bli kramad av) killar/män.
    - längtar efter att pussa/kyssa (bli pussad/kysst av) killar/män.

Man är hetero om man:
    - tycker att killar/män är fula och har ett brutalt utseende.
    - Tycker att andra män är frånstötande/oattraktiva.
    - Känner obehag/olustkänslor inför att krama (bli kramad av) killar/män.
    - Känner skräck/äckel inför tanken att pussa/kyssa (bli pussad/kysst av) killar/män.

Har absolut ingenting med analsex eller sexleksaker att göra.
  • Skorpionguy_82

Tycker först och främst att det är fantastiskt att du ställer upp som du gör med din man/kille. 
    Sedan är det ju så att han man väl börjat stimulera prostatan så klart att han vill bli fortsatt berörd där bak.
    Han behöver inte vara gay för att han tycker om att få den där bak.
    Se fördelar i stället. 
    Män som stimulerar prostatan har sällan prostata cancer.
    Men eftersom ni verkar leva ut en del öppet så varför inte bara ärligt fråga honom rakt ut.
    Har du funderat på att vilja bli påsatt av en man så ser du ju hur han reagerar.

• Anonym (Man)
    Skorpionguy_82 skrev 2016-05-25 12:29:36 följande:

Tycker först och främst att det är fantastiskt att du ställer upp som du gör med din man/kille. 
    Sedan är det ju så att han man väl börjat stimulera prostatan så klart att han vill bli fortsatt berörd där bak.
    Han behöver inte vara gay för att han tycker om att få den där bak.
    Se fördelar i stället. 
    Män som stimulerar prostatan har sällan prostata cancer.
    Men eftersom ni verkar leva ut en del öppet så varför inte bara ärligt fråga honom rakt ut.
    Har du funderat på att vilja bli påsatt av en man så ser du ju hur han reagerar.

Att man vill ha prostatastimulans betyder inte att man är homosexuell. Allt flera heterosexuella prövar nog också på det. Jag har inte testat själv, men det är säkert som du säger, att har man väl börjat vill man fortsätta. Har du några belägg för att prostatastimulans motverkar cancer? Jag hart hört samma sak nämligen, att homosexuella män har bättre prostatahälsa än andra och att det skulle vara för att de utnyttjar prostatan till njutning i mycket högre grad än heterosexuella.
  • Skorpionguy_82

Hej,
    Ja det finns en undersökning på det.
    Exakt vart kan jag inte säga direkt men hört om detta under föreläsningar mm.
    Och ser man en statistik så ser man få Homosexuella i listan

• Anonym (Man)
    Skorpionguy_82 skrev 2016-05-25 12:48:48 följande:

Hej,
    Ja det finns en undersökning på det.
    Exakt vart kan jag inte säga direkt men hört om detta under föreläsningar mm.
    Och ser man en statistik så ser man få Homosexuella i listan

Utlösning ofta lär också ska vara bra mot prostatacancer. Där lär det ska ha betydelse redan vad man har för vanor i unga år. Vet du om det är lika med prostatastimulans, att det är de som har gjort det redan från ungdomen som har största nytta av det också som sjukdomsförebyggande? Själv har jag valt bort det. Kanske det inte gör så mycket varken till eller från när det gäller cancerrisken, när man redan är medelålders? Men skönt skulle det förstås vara oavsett.
  • 841

Ja en man som gillar att ha saker i röven måste vara gay. för att jag själv är en man o skulle aldrig gilla att ha nånting i min röv

ja
  • Skorpionguy_82

Det är ju fantastiskt att vi alla är olika.
    Om du nu gillar det eller inte är ju inte något som fler här lägger märke till. 

• germx
    viskahem223 skrev 2014-07-09 15:27:37 följande:

han vill alltid bli rövknullad/ fingerknullad  när vi har sex och ibland är hans beteende sa kvinliga. vi har till o med en penis hemma till honom. 
    han säger att han inte är gay men jag är nâstan säker pa att han âr det. Vad sâger ni??? 
    snâlla hjälp

Jag antar att u är av det kvinnliga könet?
    Är du inte det, så är det nog ett ganska "safe bet" att han är homosexuell.
    I annat fall, så gillar han nog bara att stimulera erogena zoner, som så många andra här har påtalat.
    Att tycka att det är skönt varken bekräftar eller förnekar sexuell läggning, då det egentligen inte har något med varandra att göra.
    Om han nu skulle tända på killar, spelar det egentligen någon roll?
    I vilket fall skulle han ändå inte vara "gay", utan snarare bisexuell (eller någon annan läggning som innefattar attraktion till både killar och tjejer), om man nu måste sätta stämpel på det.
    Enda skillnaden är väl att i så fall att det kanske är lite enklare att få till en trekant med en till kille, om det nu är önskvärt från någons sida. Annars finns det väl inte några nackdelar.
  • Anonym (Ej Gay)

Om han gillar kvinnlig beröring är han säkerligen inte gay.

Svar på tråden är min sambo gay elle ej????