-
Skrev till dig ;)carlf skrev 2014-07-08 19:18:35 följande:Du som är anonym här, vart bor du så vet jag om det är nära eller ej;) Du har kanske förstått att jag är sjukt kåt nu;)
-
Jo vill mycket mera än så. Men han är jag har träffat lite är inte sån. Vill inte ha något sånt.Anonym (Z) skrev 2014-07-08 19:21:00 följande:...Det låter som vilket sex som helst.
Man kör tills båda är nöjda.
Inga andra preferenser? -
Hahaha! Nej du va står det. Jag vill ha mera än det jag skrev. Och han jag träffat vill liksom inget mig något mer än in och ut.Anonym (Z) skrev 2014-07-08 19:26:02 följande:Vad står det? :P
Förtydliga är du snäll?
Vill liksom ha någon som trycker upp mig emot väggen och bara kör loss. Kanske helt vanligt för andra. Men inte för mig. -
Faktist bara mer än det jag har nu. Vad som. Bara det är skönt. Hårt och typ bli råknullad helst. Så hela hjärna skakar också.Bajsa skrev 2014-07-08 19:30:49 följande:Men vad betyder det? Betyder det mycket slick? Pill? bli råknullad stenhårt bakifrån? Eller mer mjukt och sensuellt?
-
Åh herregud. Precis så ja!Anonym (Z) skrev 2014-07-08 19:42:29 följande:Du menar, slänger dig på sängen, sliter av dig kläderna och knullar dig senseless? I like! Men jag föredrar att slicka faktiskt....
-
Åh jag minns inte sist jag blev slickad. Haft alldeles för dåligt sex alldeles för länge. Såna sms är fantastiska. Om det som står i dom faktiskt händer ;)Anonym (Z) skrev 2014-07-08 20:00:09 följande:Jag är en manlig nymfoman som får alldeles för lite sex i vardagen, faktiskt. Jag saknar all sex i mängder, men det finns fan inget bättre äm oralsex. Slicka nån galen i timmar, eller bara bli av sugen på morgonen... Och bli upplåtad av sexiga meddelanden om vad som sker när man kommer hem från jobbet, tex ;)
-
Saker som inte bör nämnas här? Du har gjort mig väldig nyfiken nu;)Anonym (Z) skrev 2014-07-08 20:11:21 följande:
Dito ;)
Jag sviker aldrig ett löfte. ;)
Jag saknar saker som inte bör nämnas här så att säga ;) (du har gjort mig nyfiken) :P
-
Nej sant faktist.Anonym (Z) skrev 2014-07-08 20:19:40 följande:Jag tycker bara att porriga, snuskiga meddelanden inte bör delas på ett allmänt forum.
-
Gjort ;)Zäta88 skrev 2014-07-08 20:29:45 följande:
Men för all del, maila mig du! Jag blev väldigt nyfiken på dig också ;) puss
/Z
-
Problemet har varit att allt handlat om dom och att det bara varit in och ut liksom.Anonym (Male40+) skrev 2014-07-08 21:24:06 följande:
Förstår inte varför dom inte bara har tagit av sig av dig? Vad kan vara hindret undrar jag? Är dom bara mesar eller är det något annat?
-
Enda jag vill är att för en kväll eller helst flera ha så exploderande skönt sex. Så man nästan svimmar. Har gått 5 år med sex som är helt okej. För att man ska ha sex typ. Och det håller inte i längden. Hur mycket jag än pratat och pratat har det bara lät till samma sex igen. Om jag kan ändra mig och tillfredsställa en man med min mun/händer/ fitta så måste ju mannen kunna göra samma sak :) just sayin
-
Bara in och ut sen klart. Det räcker liksom. Kan förstå att vi inte gillar samma saker. Men han vill inte ens prata om det så jag vet inte vad han gillar.Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-09 17:45:52 följande:Ja men han måste ju bjuda till lite han med, eller är han bara en sån där ut och in, sen klart?
-
Ja bara två månader. Men innan han var det samma sak och där var vi ihop i 2 år.Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-09 21:23:37 följande:Låter som en väldigt jobbig situation, hur länge har ni varit tillsammans?
-
Precis så. Precis så menar jag. Jag vet inte exakt vad jag vill ha. Vill bara testa saker. Med någon som faktiskt vill testa saker. Som går att fråga och prata med. Det behöver inte vara bäst första gången. Men verkar som om alla jag lyckas träffa vill göra det enkelt. Skönt för dom. Sen räcker det. För mig har sex blivit något man inte pratar om, man ska inte diskutera det eller spela på det.Anonym (K) skrev 2014-07-10 08:55:58 följande:Jag Inbillar mej - men jag kan ha fel - att TS inte VET exakt vad hon vill ha, att det är lite oupptäckt och vagt för ATT hon aldrig varit med om det.
Onani i all ära, men man måste experimentera - med andra - för att se vad man gillar, med andra.
Om TS bara haft killar som Inte testat saker, på hennes request eller ej, så är det klart som fan hon aldrig lärt sej sätta ord på vad hon vill. Det ÄR svårt utav helvete att slicka sesjsälv - det är riktigt svårt att sätta på sejsjälv i olika vinklar bakifrån också Och framifrån. Sjukt svårt att sätta på sejsjälv lutad mot väggen, stående, uppochner - svårt att knulla sejsjälv medan man har händer och ögon bundna, svårt att slicka sejsjälv i baken - i princip Allt det som människor njuter av i par-sex är svårt utav HELVETE att utföra på sejsjälv (använd din egen fantasi för ytterligare exempel; jag har en ytterst begränsan sexuell erfarenhet själv) Och en fantasi är en fantasi - den säger inget om hur det faktiskt skulle kännas.
Och jag kan Lätt tänka mej att, ja, det finns män som går igång på tanken att få vara den Första som ger TS det sex hon drömmer om men ännu inte sett i verkligheten och sålunda inte kan sätta ord på. Gott om män som finner det rejält sexigt att få visa TS hela den där ganska fantastiska världen av njutning och öppenhet som hennes parners verkar ha missat att inviga henne 8eller ens sejsjäkv) i.
Var det så svårt att komma tilld en slutsaten? Varesej slutsatsen är fel eller ej så var den direkt Löjligt uppenbar, känns det som - så det är en konstig fråga du ställer, tycker jag - kändes mest som att du Ville att de skulle vara idioter och därför inte ens Försökte tänka med hjärnan? -
Ja det har aldrig varit tal om det. Samma med min förra pojkvän. Han valde helt enkelt att inte lyssna. Under våra två år ihop hade jag inte en aning om vad han gillade eller ville ha för han vägrade prata om det.Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-09 22:45:23 följande:Oj! Ja det var inte speciellt länge och han hoppar över din njutning redan nu? :O Hur gamla är ni om jag får fråga det?
Jag är 24 år och han jag träffat är 32. -
Ja det var så jag tänkte med. Men tydligen. Rätt trött på det. Älskar sex egentligen. Innan jag fick barn osv med min förra pojkvän då. Då blev det liksom som att det inte var okej arr gå loss längre. Och killarna jag träffar verkar bara vilja köra in och ut.Anonym (Älskar att ge) skrev 2014-07-10 10:30:03 följande:Oki, då var han ändå äldre, brukar mest vara ett problem för unga osäkra killar, då det kan vara väldigt vanligt har jag märkt. När jag var i den åldern så blev jag nästan hissad till gudarna för att jag slickade någon till orgasm eller ens gick ned på dem.!
Var en väldigt skum känsla för mig då..
Ja det förstår jag. Är inte så vanligt! Grattis för det! -
Försöker prata och få reda på vad han gillar. Anstränga mig. Röra på mig, knipa. Suga, slicka, kyssas. Allt jag kan komma på för att det ska gå.MikNis skrev 2014-07-10 10:48:51 följande:
Vad gör du själv för att det ska bli bra sex?