Anonym (Bruden TS) skrev 2014-07-02 19:08:46 följande:
Sorry. Missade att man inte fick fråga om, fundera över eller diskutera småsaker på publika forum. Så dumt av mig...
-_-
Tyvärr TS. Enligt standardFLmobbens inställning är det så här:
- Om du inte orkar uppfostra dina ungar så de blir odrägliga skitungar och stör andra ska den som störs flytta ut i skogen.
- Om du inte tar hänsyn till vett och etikett och därmed förstör någons dag ska den vars dag har förstörts skärpa sig och inte tro att hans eller hennes dag ska handla om just honom eller henne. Annars får personen flytta ut i skogen.
- Om du är gäst någonstans och inte respekterar villkoren för inbjudan men tackar ja ändå och sedan bitchar och kräver en massa saker anses det respektlöst, sniket, otrevligt, **fyll i valfri negativ beskrivning**, av värden att stå på sig. Om inte värden kan se till att både betala och anpassa kalaset efter vad alla andra tycker ska värden flytta ut i skogen.
- Om någon tar sönder dina grejer i ditt hem och du kräver ersättning är du sniken, respektlös, o.s.v. Se ovan. Annars kan du flytta ut i skogen.
Det här kan man driva långt förstår du. Hänger man här ett tag upptäcker man att FL är idioternas mecka.
Väldigt svinigt gjort av din släkting. Jag hade sett till att ta valfri dekoration, bordsduk, gardinomtag, sjal som inte används eller i princip vad som helst och drapera den över dennes axlar eller som skärp. Och påtalat att den enda som bär vit här idag är jag. Passar det inte får hon åka hem och byta och är välkommen tillbaka till festen senare. Tyvärr men det är alldeles för mycket daltande med bortskämda egoister nuförtiden som inte tar hänsyn till någon annan än sig själva. Jag har faktiskt börjat säga ifrån. Synd om att din dag blev förstörd men tänk på allt det andra som var säkert positivt, roligt och högtidligt.