Anonym (strings) skrev 2014-07-01 12:10:12 följande:
Rätta mig om jag har fel, men många som säger att string är så fruktansvärt fult säger det för att de själva har fula rumpor som inte passar i string. Och är de själva för fula så vill man få det till att det är ett fult plagg.
Rätta mig INTE för jag har rätt..
Men många som säger att skinkorna dallrar i string och det beror på att de har otränade skinkor, har oftast stora feta otränade hängrövar som dallra när det går. Det ser ut som vandrade jordbävningar.
Anonym (strings) skrev 2014-07-01 13:21:23 följande:
Dra inte ned diskussionen på dagisnivå nu med sådana där pinsamt dåliga argument.Låter mer som någon som försöker intala sig själv att string aldrig kan vara snyggt eftersom man själv inte har en särskilt smickrande kropp.
Diskussionen är redan på dagisnivå då TS drog ned den dit själv..
Det är pinsamt att någon försöker intala sig sjäv att alla har dallrande skinkor i string, då det syns hur dallrig hängröv denne har i dem och fått det påtalat av andra. Och då försöker påtvinga omgivningen att tycka lika dant som denne.
Anonym (strings) skrev 2014-07-01 17:44:19 följande:
Vad är det som är så snyggt med ett par dallrande skinkor som hennes? Om röven tom dallrar då hon går är det nog dags för lite träning för stjärten...
Ja vad är det som hindra dig att träna din dallrande rumpa?
Du kan ju göra som dessa tjejer..
http://i.imgur.com/Y317UyL.gif
Det syns ju tydligt att de spänner till lskinkan på den sidan de belastar när det går. Seså ut och träna din dallrande skinkor nu.
Anonym (strings) skrev 2014-07-01 19:06:13 följande:
Klart att alla har underhudsfett, men jag anser att det är för mycket när stjärten dallrar från löpsteg, och garanterat för mycket när den dallrar från gång.
Ja jag vet därför skall du sluta att jogga inför allmänheten.
Jag fattar inte varför du har behovet av att exponera dina dallrande skinkor.
Anonym (strings) skrev 2014-07-03 12:22:23 följande:
Bra att du skiter i det, för då innebär ju det att du heller inte bryr dig om folk klagar på att du är ful.
Ja jag är hellre ful och fet, med intelligens, och sociala skills.
Än att ha en rutten personlighet som anser att ytan är allt och anser att omgivningen skall vara till för att vara ögongodis.
Anonym (strings) skrev 2014-07-03 12:58:53 följande:
Med rättigheter att klä sig hur man vill kommer också skyldigheter att lyssna på och ta hänsyn till andra.
Stämmer bra detta att man skall lyssna på andra och ta hänsyn till andra.
Så när hade du tänkt att börja ta hänsyn tiill andra och lyssna på andra.
Det är något du skall lära dig först innan du påtalar till andra om detta,
Du kan börja med att lära dig innebörden av; "Så som du själv vill bli behandlad så skall du behandla andra", OCH "Så man ropar får man svar".
Anonym (strings) skrev 2014-07-03 14:36:01 följande:
Bra att du försöker jobba på dina problem. Man måste själv kunna hantera både kritik och beröm, och det är bara du själv som kan bli bättre på det så att säga.
Ja du kan stava till kritik. Men när har du planer på att lära dug att ge kritik på rätt sätt? Det är något du skall lära dig först inna du säger att andra skall kunna lära sig att ta kritik. Du kritiserar inte, du hånar och nedvärderar folk.