Vi som planerar äggdonation hösten/vintern 2014-2015
Dags för en ny tråd för oss som hoppas på att bli föräldrar via äggdonation hösten/vintern 2014-2015.
Dags för en ny tråd för oss som hoppas på att bli föräldrar via äggdonation hösten/vintern 2014-2015.
Nenne:ge inte upp det är vanligt med blödning i början. Förstår din oro och det finns stora chanser. Håller tummarna.
Dom verkar vilja att jag följe naturliga cykeln dör det är bäst. Mensen strular o den kommer inte. Trodde jag hade fått utskrivet för att äta 1-2cyklar innan för att få regelbunden mens.
Det ni pratar om hur länge ägget odlas så verkar det vara 5 dagar i Finland? Hur var det för er som gjort ÄD när åkte ni dit? För som någon nämnde så kan dom ändras från 3 till 5 dagar.
Hur har ni gjort med jobbet när ni måste åka på kort varsel? Man vet ju inte hur länge donatorn måste hålla på med sprutor? Jag fick hålla på olika antal dagar vid ivf och hormonstimuleringen. Men donatorerna är yngre så kanske går lättare än på mig som är äldre.
Fick förslag på donator idag. Fick höra längd, hårfärg och ögonfärg. Det kändes så konstigt. Det är en person dom försöker likna mig. Blir så mix match av känslor som man inte vad vad man känner. Min man och jag har samma hårfärg, jag kanske lite mörkare. Han har klassiskt råttfärgat o jag en nyans mörkare. Men blond donator tyckte inte min man spelade någon roll. Inte för mig heller egentligen. Bara allt går bra och alla är friska och barnet blir friskt. Men lilla egot i mig känner att det borde vara lite mörkare.
Imorrn är det dags för isättning av ägg i Umeå! Wish me luck denna gång.. :) Ngn annan som går där? Kram
Imorrn är det dags för isättning av ägg i Umeå! Wish me luck denna gång.. :) Ngn annan som går där? Kram
Myra: tack söta!!
Håller tummarna vinterprinsessa!
Lycka till Vinterprinsessa, håller tummarna för er.
Ge inte upp hoppet Nenne, blödning är väldigt vanligt vid äd-graviditet. Precis som Fruhn hade jag också blödningar under cirka 2 veckor. Resultatet är nu en busig 1 åring.
Tack alla!! <3 Är lite nervös mtp hur det gick sist med syskonförsökwt. Kram :)