Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Har du haft några symptom alls? ( jag hoppas oxå på att plussa om 1 v men har inga symptom what so ever..)
Tror ni verkligen??
Jag börjar gråta här..
Jag var 100% säker på att jag inte hade ÄL och har mest varit ledsen i 2 veckor för att jag ska vara infertil och har därför inte "känt efter" vilket samtidigt varit skönt att ta en paus ifrån. Igår på BIM hade jag inga tecken överhuvudtaget och jobbade hela dagen så hann inte ta något test. Tänkte hela tiden att mensen skulle komma närsom.
Känner lite molvärk nu efter att jag ätit frukost, och blev lite illamående av att äta, är rädd att mensen är på G.
Men i övrigt känner jag INGENTING och brösten är varken ömmande eller mörkare eller något.. Så har du inga symtom behöver inte det heller betyda något ju!
Hade "före mensen-känning" i torsdags, brukar ha 3-4 dagar då jag gråter utan anledning (typ till en katt-video, nyheterna, eller när jag tänker på något sorgligt..) Men hade bara 1 sådan dag förra veckan.
Jag åker till Apoteket om en stund och köper ett digital test, där det står Gravid eller Inte.
Känns helt sjukt, är i total chock haha! Mannen är inte hemma iheller så jag, och NI är isåfall de enda som vet