Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
och det var såklart jag som skrev ovanstående...
och det var såklart jag som skrev ovanstående...
Trist att höra att mensen kommit för flera av er nu! Förstår frustrationen och ledsenheten helt!
Vi har också funderat på spermietest, men jag är osäker. Om det visar negativt skulle man ju få gå och ha ångest och vara jättestressad över det fram tills man kan få en ordentlig utredning som kanske skulle visa att det är ok ändå.
Ägglossning här igår (eller idag), håller alla tummar för att det blir femte gången gillt! Annars väntar Gyn-besök för mig som första åtgärd.
Håller med, skönt att få stötta varandra här! Tillräckligt jobbigt i vilket fall...
Hej!
Hoppar in på denna tråd då den verkar passande. :) Är 34 och försöker nu med första plusset.
Har precis haft ägglossning (tror jag) haha. Så vi har nu gjort vårt 1:a försök. Har bim den 21 sep. Kommer bli galen fram till dess. Vet att oddsen inte är höga att lyckas på första försöket. Men hoppas gör man alltid :)
Negativt imorse igen..
Så hoppas mensen kommer snart så att vi kan göra ett nytt försök!
Det är så tungt tjejer!!
Kram
Håller med helt om orättvisan. Har två kompisar som blivit gravida i sommar utan att knappt hunnit andas innan. Så avundsjuk!
Beklagar verkligen, Lavelii! Vad hemskt! Hoppas ni blir gravida snart igen.
Vi ligger nog ungefär varannan, var tredje dag större delen av cykeln och lite oftare runt äl.
frågar lite försiktigt om jag är välkommen i denna tråd? Är i planerna att förhoppningsvis bli gravid. Försökt en månad och väntar tåligt på resultat på BIM om ca 12 dagar...
Går och känner efter hela tiden nu och letar tecken! ÄL+5 så det är väl egentligen för tidigt att känna något? Känner från och till någon typ av värk nere i magen men det har jag gjort tidigare också efter ÄL. Brukar få ömma bröst ganska direkt men det har inte kommit än. Ni som varit gravida, vad har ni känt?
Ja, det är väl bara att fortsätta hoppas helt enkelt. Tycker idag att bröstvårtorna känns ömma. Dessa tecken, alltså... Känns så dubbelt! Samtidigt som jag går runt och letar tecken och drömmer om graviditet så är jag nästan säker på att det inte kommer vara något, att det är fel på någon av oss osv...