• joss82

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

Kanske får prova en omgång till Apiforce då, blev bara lite orolig när jag använde det första gången eftersom menscykeln blev jättelång och mensen väldigt konstig. Men det var säkert inte pga det.

• joss82

Välkomna ni nya!!

Så tråkigt, SC2014, Ronja111 och Leonas ????. Jag vet hur det känns. Deppa ihop ordentligt ikväll och kom tillbaka med nya tag efter det!

Jag har haft en skitdag. Ont i huvudet, ont i nacken, helt övertrött och ev en förkylning på gång... Dessutom är jag orolig över min äl. Fucked up tester och alltför plan tempkurva får mig att känna att något är fel :(. Var och tog progesteronprov idag, ska fortsätta med andra prover när/om jag får mens vilket jag säkerligen kommer få till helgen. Usch vad det här känns jobbigt och tröstlöst just nu.

En sak jag är glad över är i alla fall att flera av er som också fått försöka ett tag har plussat nu! Det ger mig hopp.

• joss82
    Diamant skrev 2014-10-06 18:29:12 följande:
    Tack för att du frågar <3 

Det går bättre, låg på sjukhus i 2 dar med dropp men fick komma hem inatt vid 2 så känns bra! Alltid skönare att ligga i soffan/sängen hemma när man är dålig :) 

Det är väl inte helt bekräftat vad jag råkat ut för, det är antingen något som var fel på mitt frukostpålägg (färdigskivad skinka) eller så är det något annat.. Får se med tiden hur det blir. Just nu är jag hemma och vilar upp mig iallafall! 
    Skönt att höra!
  • joss82
    ronja111 skrev 2014-10-06 20:01:11 följande:
    Blä för skitdagar!!! Stooooor styrkekram!!!!!
    Tack! Den behövs. Lite bättre idag i alla fall..
  • joss82
    solsken82 skrev 2014-10-07 08:25:02 följande:

Grattis till er som plussat!! Och kramar till er som fått mensen, bara på det igen!! Ingen mens i sikte här än.. Hoppas den håller sig borta!!!

Har dock inga tydliga gravtecken än.

Hur går det för dig Joss82?

När har du BIM?

Jag har ingen koll på min cykel just nu vilket är både skönt och jobbigt. Efter en jättekonstig mens verkar det som att jag fick ägglossning nästan direkt, men hade positivt äl-test sex dagar i rad och sen när jag testade med ny förpackning var det plötsligt helt blankt. Negativa grav-test, såklart. Och en väldigt otydlig tempkurva. Så räknar utifrån mina äl-flytningar som brukar vara pålitliga och i så fall är jag på ÄL+8 idag. Känner inte efter så mycket den här gången utan är mest förvirrad och undrar när mensen kommer. Har dock en massa grav-stickor hemma så kanske tar ett test imorrn bara för att...
  • joss82
    Milie skrev 2014-10-07 10:48:59 följande:

Åh, vilka förhoppningar jag börjar få. BIM igår, men jag har en gång haft en cykel som är en dag längre så därför testar jag som tidigast imorgon. Om mensen fortfarande håller sig borta vid 18-tiden så åker jag iväg på Apoteket.

Hoppas du har lika mycket oktobertur som många andra här!
  • joss82
    ronja111 skrev 2014-10-07 10:54:11 följande:

På vilken dag får ni oftast mensen?

ÄL+ ??

*hoppet är det sista som sviker*
    ÄL +12
  • joss82
    solsken82 skrev 2014-10-07 13:45:13 följande:
    Jag har bim vilken dag som helst. Jag har oregelbunden mens så det är svårt att spika ett fast datum.

Jobbigt att kroppen spelar spratt. Vet du varför den gör det??
    Nej, den har aldrig varit sån här tidigare, får alltid utslag på testerna 1-2 dagar och sen en rejäl mens 12 dagar efter äl. Enda krånglet innan har varit att mensen varit klart lång och oregelbunden (32-40 dagar).
Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU