Inlägg från: Fjällsippa |Visa alla inlägg
  • Fjällsippa

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

Grattis Diamant! Hoppas du ger oss andra lite tur, hopp ger du mig iallafall!

Annastanna, beklagar sorgen. Självklart är inte ligga prio ett nu. :(

• Fjällsippa

Jag har plussat! Jag var ju helt säker på att det inte hade funkat den här gången, men tydligen gjorde det det.

• Fjällsippa
    Lisen84 skrev 2014-10-01 21:15:44 följande:

GRATTIS :)

Har du haft några symptom? Jag är på bim -5 o känner absolut inget förutom lite svag mensvärk, vilket jag brukar få några dagar innan mens :(

Plussade igår på BIM -1 eller -2. Jag hade nästan inga symtom. Det som fick mig att testa var lite hög temperatur men framförallt avsaknad av pms. Dessutom har jag fått mer synliga blodådror på brösten. Det får jag ibland vid pms, men eftersom jag inte hade några som helst andra pms-symtom så började jag ana något. Jag hade igår också som stickningar i magen, inte mensvärk eller pms men hade jag inte anat att jag var gravid hade jag nog inte tänkt på det.

Nu håller vi tummarna för att det här lilla knytet stannar kvar och för att alla här får sitt efterlängtade plus snart!! Kram F.
  • Fjällsippa
    ammela skrev 2014-10-02 17:36:28 följande:

Så jäkla kul för er Diamant och Fjällsippa ni är dom två jag minns från när jag började hänga här på familjeliv för ca 3 månader sedan, så roligt att ni äntligen har lyckats, har varit kul att få följa mer er en liten bit av vägen!

Tusen tack! Jag hänger kvar här ett tag om det är ok? Jag vill så gärna att vi alla ska få plussa så jag vill inte lämna er än. Dessutom är det så himla tidigt så vad som helst kan ju hända. Jag är lite rädd att få missfall...

Diamant, jag vet inte om jag har sagt Grattis! till dig, allt är en röra nu. Grattis!
  • Fjällsippa
    joss82 skrev 2014-10-02 19:57:01 följande:

Stanna, ni som är gravida! Vi kan väl hänga kvar i tråden och vara gravida tillsammans snart?

Absolut!
  • Fjällsippa
    Diamant skrev 2014-10-03 19:55:01 följande:

För att man TÄNKER på det! :P 

Jag var skengravid säkert 3 gånger, och så ironiskt nog var det just denna månaden som jag var 100% säker på att jag inte haft ägglossning som jag plussade på. Blev så chockad då jag inte känt NÅT överhuvudtaget, men det är ju för att jag inte känt efter ;) 

Haha ja, jag har nog varit skengravid eller iallafall känt efter väldigt noga senaste fem månaderna. Men den här gången var jag så säker på att vi hade missat ägglossningen så jag kände inte heller efter och märkte det först precis innan jag skulle ha mens: "vad sjutton, jag har ju ingen pms!" Nu när jag har plussat känner jag efter igen däremot och tycker mig känna en massa olika symtom som jag inte hade innan plusset.
  • Fjällsippa
    Fjällsippa skrev 2014-10-05 10:44:06 följande:

Grattis Lisa 84!!!!

Men ååhhhh... Jädra telefon!! Lisen84!!! Grattis!!!
  • Fjällsippa
    TresTobbs skrev 2014-10-05 15:33:57 följande:

Jag tror bestämt oktober är gruppens turmånad för......

Testade digitalt nu och nu har jag också plussat!!!

Wow! Verkligen en turmånad!!! Grattis!!!
Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU