emzerus skrev 2015-08-04 15:36:39 följande:
Hur går det för dig?
Idag har jag kontaktat barnmorskemottagningen o fått tid för inskrivningssamtal och hälsosamtal. Även kontaktat kvinnokliniken o fått tid för vul den 28 augusti. Känns riktigt skönt att jag fick tid för vul, behövde inte ens tjata utan hon förstod mig att jag ville ha det eftersom jag haft 2 tidiga missfall. Så skönt :)
Jag mår bra men har extremt svullna o ömma bröst och magen är väldigt uppblåst vilket känns jobbigt o så extremt trött MEN såå glad!!
oron finns ju där såklart men den kommer nog hänga med ett tag...
Mannen vågar inte riktigt tro på det än, tycker det är så tidigt, tror nog inte det blir riktigt "verkligt" först på VUL när han förhoppningsvis får höra att det är något där inne. Kanske tom se hjärtat slå :)
Det later ju jättebra!! Förstår att du är orolig och mannen likaså men hoppas verkligen det går vägen nu! Kommer nog alltid vara en oroskänsla där men hoppas den mildras lite ju längre du är gången <3. Och så bra att tiderna är bokade!
Jag har ännu inte fått mensen, känner inte några symptom att jag ska få det heller men det kommer nog. Är inställd på att den dyker upp iaf. Funderade ev på att köpa ett CB plus idag och använda det imorgonbitti för att vara säker. Något inom mig som fortfarande hoppas denna gang såklart:).