ammela skrev 2014-08-28 17:56:11 följande:
Ska enligt kalendern ha ägglossning på lördag, testade i går och även i dag men testet visade mer i går, har jag missat toppen? för det var ju inte så starkt i går heller :/
Bör jag börja testa tidigare nästa gång? Tänkte att 3 dagar innan skulle räcka men jag vet inte, fick inga utslag direkt förra månaden heller så vet ju faktiskt inte om jag har ägglossning eller inte :(
Ja ibland kan det ju ändra sig och inträffa mycket tidigare eller senare än vad man brukar ha. Har en nära vän som med sina två första barn lyckades på första försöket då hon visste när hennes ÄL var och prickade in det. Men med tredje barnet gick det inte på flera månader och då började hon testa med ÄL-stickor och det visade sig att hon då hade ÄL mycket senare i sin cykel än hon tidigare haft.
Jag har testat med CB Digital i tre dar nu men fortfarande ingen glad gubbe. Ska ha ÄL imorn enligt app och statistik. Rädd att jag skrämt bort den med all jobbstress som ger mig magkatarrskänningar. Eller så är eren bah senare rå.
Bowser, jag tror det kommer ta sig bra snart, ska ju va goda förutsättningar för det efter ett MF. Rå om dig själv nu och unna dig en massa bra grejer för själen.