vinterros skrev 2014-11-28 06:40:27 följande:
Hej tjejer! Kan inte riktigt tro det än men jag har plussat :) Är väldigt glad men det känns overkligt.
Nu håller jag tummarna för lite gravid-baciller sprids här i tråden så ni alla får det efterlängtade plusset <3
Stort grattis!!!
På tal om efterlängtade plus. Är det bara jag som INTE går runt och längtar? Nu har vi så klart precis bestämt oss, även om diskussionen hängt med ett tag, men jag har aldrig varit särskilt bebissjuk eller längtande. Hos oss är det min pojkvän som verkligen längtar. Jag tycker så klart att det vore trevligt, men något mer praktiskt om jag inte plussar nu i dec. Jag börjar ett nytt jobb efter jul, så lite opassligt är det ju nu.
Varför skaffar vi då barn undrar någon säkert. Förutom det faktum att min kille hemskt gärna vill (och jag är inte ovillig, bara inte lika entusiastisk) så har jag en reumatisk sjukdom. Ingen vet hur den kommer att utvecklas. Ingen vet hur medicinerna, i det långa loppet, påverkar kroppen. Jag trycker i mig cellgifter och immunnedsättande sprutor som smågodis. Jag har inte råd att vänta, för tänk om, utifall att det inte går sen.
Så, nu har jag kapat tråden nog så här på fredagsmorgonen