Junibebisar 2014
Här sov vi till 8 innan också men nu vaknar hon mellan 6-7. Jag är inte heller gjord för tidiga morgnar. Skulle behöva en bebis som somnar 19:30 och sover till 10 ha ha ha...
Tänk vilka olika råd man får av olika BVC. Alice har inte ätit på natten sen hon var 5 månader men vissa andra äter på natten tills dom är över året och enligt vår BVC går det bra vilket som. Sen fattar jag att man som förälder kanske inte vill mata på natten längre men vad konstigt att det är så olika riktlinjer :)
Jag har ett litet problem; Alice vägrar att äta ersättning! Hon dricker välling på morgonen och sen dricker hon inte mer på hela dagen. Försöker få i henne vatten, ersättning, Sempers pärondryck men ingenting går hem hos fröken. Nu börjar hennes bajs bli lite torrt och jag tror att det är pga att hon inte får i sig tillräckligt med vätska så nu har jag börjat spä ut fruktpure med vatten och mata henne med det. Än så länge funkar det men det är ju inga större mängder vätska hon får i sig på det viset ändå. Någon som har en mirakelmetod? ;)