Asjak skrev 2015-02-26 13:35:15 följande:
Isabelle sover oxå oroligt sedan två nätter tillbaka.
Är era bebisar oxå mammiga nu?
Hon ska bara vara hos mig men kan vara hos vissa om hon ser mig, ska ja bara gå o hämta ngt så skriker hon mammamama
Här har vi också haft två väldigt oroliga nätter. Nu är det inte de klassiska täta uppvaken utan att han konstant gnyr, rör sig, vaknar till och kan inte somna om. Alltså konstant! Jag sov nog ingenting från 2.30 inatt. fattar inte varför, han ska inte ens va i en fas just nu..
Min har alltid varit sådär mammig haha :( gulligt och sådär <3 men samtidigt lite jobbigt att han bara gråter efter mig så fort någon annan tar honom.
Är era väldigt mammiga hemma också? Jag får ingenting gjort, det är omöjligt att laga mat eller diska tex. Heeelt omöjligt. Sitter jag på golvet kan han leka där själv bredvid mig men så fort jag börjar gå därifrån släpper han allt och kryper efter mig. I köket kan han underhållas 5 minuter genom att han får dra ut allt ur lådorna men sen gråter han och börjar klättra mot mina ben för att jag ska lyfta upp honom. Sätter jag mig på golvet är han nöjd igen men reser jag mig upp protesterar han haha. Själv ska han minsann inte va där nere. Gulligt det med men också jobbigt.. Och stressande!